تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
کد مطلب : ۴۰۰۶۲۷
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به رای گیری روز گذشته برای تعیین نماینده جدید عضو این کمیسیون گفت: چون یکی از نمایندگان رای اکثریت را کسب نکرده بود نامه اعتراضی به هیات رئیسه مجلس با موضوع تفسیر اکثریت نسبی ارسال کرده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،سیدحسین  نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  درباره  جلسه روز گذشته این کمیسیون در تعیین عضو جدید گفت: در جلسه روز گذشته در این باره رأی‌گیری شد و یکی از نمایندگان خواهان حضور در کمیسیون امنیت ملی هفت رأی آورده و یکی دیگر از نمایندگان پنج رأی و نفر سوم هم یک رأی آورده است.
وی افزود:‌مطابق آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی هر نماینده‌ای که خواهان حضور در کمیسیون است باید هشت رأی بیاورد. لذا هیچکدام از نمایندگان نتوانستند مجوز حضور در این کمیسیون را کسب کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: آقای حضرت‌پور نماینده ارومیه که توانسته هفت رأی از جمع حاضرین در این کمیسیون را در جلسه روز گذشته کسب کند نامه اعتراضی را به هیأت رئیسه مجلس داده و اعلام کرده که اگر مطابق آیین‌نامه (اکثریت نسبی) عمل می‌شد وی با هفت رأی می‌توانست عضو جدید کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شود.
نقوی حسینی خاطرنشان کرد: هیأت رئیسه مجلس در این باره ورود کرده و اگر تفسیری در این باره ارائه دهند که می‌توان با اکثریت نسبی عضو جدید را در یک کمیسیون پذیرفته شود بنابراین آقای حضرت‌پور عضو جدید کمیسیون امنیت ملی باشد در غیر این صورت باید راهکاری جدید برای این موضوع پیدا کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴