کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرغ ارزان شد، مصرف کمتر

27 مرداد 1398 ساعت 21:50

رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان از کاهش 500 تومانی قیمت مرغ گرم خبر داد و گفت: البته میزان مصرف نیز 30 درصد کاهش یافته است.



به گزارش بلاغ،سید ناصر رمضانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در زنجان اظهار کرد: طی هفته گذشته شاهد روند صعودی قیمت مرغ در بازار بودیم، اما از ابتدای هفته جاری این روند برعکس شده است.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با بیان اینکه از آغاز هفته جاری قیمت مرغ گرم روند کاهشی پیدا کرده است، گفت: امروز قیمت مرغ گرم با 500 تومان کاهش به 14 هزار و 500 تومان رسید در حالی که در هفته گذشته 14 هزار و 950 تومان بود.
وی با اشاره به اینکه قبل از عید قربان مصرف مرغ افزایش دو برابری داشت، تصریح کرد: پس از روز عید هم مصرف به میزان 30 درصد کاهش یافته است و هم قیمت کاهش پیدا کرده است.
رمضانلو با بیان اینکه بازار مرغ بستگی به عرضه و تقاضا دارد، گفت: هر چقدر میزان تقاضا افزایش پیدا کند، قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند.
رئیس اتحادیه مرغ، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان در ادامه قیمت تخم‌مرغ را ثابت عنوان کرد و افزود: هم اکنون قیمت تخم‌مرغ با شانه 9 هزار تومان است.
وی با بیان اینکه قیمت ماهی نیز اخیرا ثابت بوده است، اضافه کرد: امروز قیمت قزل‌الا 33 هزار تومان است البته ناگفته نماند که مصرف ماهی نسبت به مرغ در زنجان بسیار کم است.
 


کد مطلب: 400621

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400621/مرغ-ارزان-مصرف-کمتر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com