کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منافع وتجهیزات دشمن در هر جای خلیج فارس در دسترس ماست

27 مرداد 1398 ساعت 19:30

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دوره بزن در رویی به سر آمده است، گفت: منافع و تجهیزات دشمن هر جا که باشد در دسترس نیروهای امنیت ما است.



به گزارش بلاغ،امیر حسن خانزادی اظهار داشت: مملکتی که شهادت در آن ارزش است هیچ هراسی از دشمن ندارد و دشمن نمی‌تواند در آن ناامنی ایجاد کند. 
وی ادامه داد: در سال‌های گذشته صنعت دریانوردی رشد چشمگیری داشت و حمل و نقل کالا و تجارت از مسیر دریا روز به روز در حال رشد است.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد:‌ تغییرات اساسی در صنعت دریا موجب شده است فناوری، تاثیری عمیق در این عرصه داشته باشند.
امیر خانزادی افزود:‌ بنادر، کشتی‌ها و نظامات در عرصه دریا و دریانوردی از این موارد فناوری متاثر است.
* نخبگان با استفاده از ظرفیت دریا چرخش چرخ اقتصاد را پایدارتر کرده‌اند
وی با بیان اینکه پیچیدگی عرصه دریا از گذشته بیشتر شده است، گفت: امروز نخبگان عرصه دریا و دریانوردی با استفاده از ظرفیت دریایی چرخش چرخ اقتصاد کشور را پایدارتر کردند و با استفاده از ظرفیت دریا مرز امکان تولید کشور رشد یافته است. 
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد:‌ظرفیت‌های دریایی کشور در سال‌های پیش رو با تدبیر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن سازی نمایان‌تر شده است و امروز موضوع توجه به دریا و احیای تمدن دریایی بیش از پیش در دستور کار است.
امیر خانزادی تاکید کرد: طبق تاکید رهبری اگر امنیت نباشد همه دستاوردهای بشری دست نیافتنی است.
* در سال گذشته 13 ناوگروه رزمی به دریا اعزام شد
وی ادامه داد:‌امروز ناوهای هواپیمابر آمریکا و انگلیس و کشتی‌های آنها با اسکورت فراوان 300 مایل دورتر از آب‌های ایران مستقر شده‌اند.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: هجمه استکبار جهانی در این فضا قطعا حضور پررنگ‌تر همکاران بنده در دریا را می‌طلبد. ما در یک سال گذشته 13 ناوگروه رزمی به دریا اعزام کرده‌ایم. بیش از 500 روز دریانوردی که حجم قابل توجهی داشته‌ایم تا بستر امنیت فراهم شود.
* منافع و تجهیزات دشمن در هر نقطه از خلیج‌فارس در دسترس ما است
امیر خانزادی  گفت:‌ دشمن در یک سال اخیر تلاش کرده است منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز را منطقه ناامنی جلوه دهد در حالی که ما تلاش کردیم با ایجاد امنیت پایدار دروغ آنها را برملا کنیم.
وی  اضافه کرد: مجموعه‌های اطلاعاتی، موشکی و جنگ الکترونیک زنجیره ما را کامل کرد در هر لحظه آگاهی کامل از وضعیت دشمن داشتیم که آنها را وادار کردیم نسبت به مناطق دریایی ما دورتر بایستند البته دوره بزن در رویی طبق تاکید رهبری به سر آمده و منافع و تجهیزات دشمن هر جا باشد در دسترس ماست.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با الحاق ناوشکن سهند و زیردریایی فاتح به نیروی دریایی ارتش در سال قبل اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.
 


کد مطلب: 400607

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400607/منافع-وتجهیزات-دشمن-جای-خلیج-فارس-دسترس-ماست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com