تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۵۶۲
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور با اشاره به وجود استعدادهای بسیار خوب در استان یزد گفت: شهرستان اردکان پتانسیل برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی را دارد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،عباس هاشم‌پور در گفتگو با خبرنگار  در اردکان، با اشاره به بازی تیم‌های گلساپوش یزد و ایفا سرام اردکان گفت: بازی بسیار خوب و سنگینی بود و هردو تیم از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر هستند که هرسال برای قهرمانی تلاش می‌کنند.
وی اظهار داشت: کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی تمام بازی‌های لیگ به‌ویژه بازی‌های حساس را از نزدیک رصد می‌کند و بازیکنان را ارزیابی می‌کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور گفت: در استان یزد و به‌ویژه در شهرستان اردکان استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که از مدیران تیم‌های ساحلی تقاضا داریم که با فراهم کردن شرایط مناسب بتوانیم اردوهای تیم ملی را در این مناطق برگزار کنیم.
وی با تبریک برد تیم ایفا سرام اردکان در بازی هفته هجدهم افزود: قطعاً شهرستان اردکان این ظرفیت و پتانسیل را دارد که اردوهای تیم ملی در اینجا برگزار شود.
هاشم‌پور در پایان گفت: دو نفر از بازیکنان ایفای اردکان در هر اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کنند که با تشکیل تیم ب قطعاً بازیکنان جوان و خوب تیم اردکان به این تیم دعوت می‌شوند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴