تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۵۵۵
رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان گفت: چهار تنیس‌باز دختر این استان، شهریورماه به رقابت‌های هوپس کشور اعزام می‌شوند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمد قرایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار  در سمنان با تأکید بر اینکه چهار ورزشکار از استان سمنان به مسابقات تنیس روی میز هوپس کشوری اعزام می‌شوند، اظهار کرد: مسابقات هوپس (امید) کشور شهریورماه در بخش بانوان به میزبانی قزوین برگزار می‌شود و ورزشکاران استان با رقبای خود از استان‌های دیگر به رقابت می‌پردازند.
رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌های این هیأت در راستای حضور در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور است.
قرایی‌پور با تأکید بر اینکه تیم تنیس روی میز پسران استان سمنان امروز برای شرکت در رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر اعزام شدند، بیان کرد: این رقابت‌ها 27 مردادماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تیم تنیس روی میز دختران استان سمنان نیز دوم شهریورماه به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر اعزام می‌شوند، اضافه کرد: این رقابت‌ها چهارم شهریورماه به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.
رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان اضافه کرد: حضور در مسابقات آزاد کشوری هم جزو برنامه‌های این هیأت در استان سمنان است که در طول سال این برنامه‌ها اجرا می‌شود و تیم‌ها در بخش مردان و بانوان در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.
قرایی‌پور خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های استعدادیابی نیز در دستور کار هیأت تنیس روی میز استان سمنان است و نگاه ویژه‌ای به امر استعدادیابی داریم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲