کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاخیر 8ساعته پرواز حجاج مازندرانی از مدینه

27 مرداد 1398 ساعت 10:15

پرواز حجاج مازندرانی که قرار بود از مدینه به ساری ساعت 11 امشب انجام شود با تاخیر هشت ساعته مواجه شده و صبح فراد انجام می‌شود.



به گزارش بلاغ،پرواز شماره 1525 که قرار بود امشب ساعت 22 از مدینه به ساری انجام شود با تاخیر هشت ساعته مواجه شده است.
یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام اینکه بر اساس اعلام قبلی مقرر شده بود که پرواز ساعت 11 شب به وقت عربستان از فرودگاه مدینه به مقصد سازی انجام شود، گفت: در مرحله اول به ما اعلام شده است که پرواز با چهار ساعت تاخیر انجام می‌شود.
وی با اعلام اینکه در حال حرکت از مکه به سمت مدینه بودیم که زمان سومی برای پرواز اعلام شده است، افزود: دوباره به ما اعلام کردند که پرواز ساعت پنج صبح انجام می‌شود.
این حاجی مازندرانی با اعلام اینکه از مکه به مدینه زائران مازندرانی را با اتوبوس بی‌کیفت منتقل کردند، گفت: از ساعت 12 ظهر تا 21 شب داخل اتوبوس هستیم.
وی با اشاره به گرما هوا عربستان، اظهار کرد: کیفت خدمات به زائران مازندرانی چندان مناسب نیست و به نظر می‌رسد که استان در این بخش رتبه چندان مناسبی ندارد.
این زائر مازندرانی با اعلام اینکه در حال حاضر در 35 کیلومتری مدینه و در داخل یک نمازخانه اسکان گرفتیم، خاطرنشان کرد: آخرین بار به ما اعلام شده است که زمان پرواز با دو ساعت تاخیر ساعت هفت و نیم صبح انجام می‌شود.
 


کد مطلب: 400531

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400531/تاخیر-8ساعته-پرواز-حجاج-مازندرانی-مدینه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com