کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور گروه‌های جهادی پزشکی در دهستان پشتکوه ساری

27 مرداد 1398 ساعت 8:40

مدیرقرارگاه پیشرفت و آبادانی ساری از حضور گروه جهادی پزشکی از هفته آینده در روستاهای دهستان پشتکوه ساری خبر داد.



به گزارش بلاغ،بهرام لیالی در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد: اجرای طرح پایش سلامت و ارائه خدمات پزشکی در روستاهای دهستان پشتکوه با همکاری دانشگاه  علوم پزشکی مازندران و بسیج جامعه پزشکی  صورت می‌گیرد.
وی افزود: در همین راستا جلسه‌ای با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و  بسیج جامعه پزشکی در محل دانشگاه برگزار و بازدید از روستاهای مدنظر صورت گرفت.
 مدیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی ساری بیان کرد: طرح پایش سلامت با ارائه خدمات پزشکی و اصول تغذیه و بهداشت فردی و محیطی و فشار خون و چربی و قند با حضور حدود ۴۰ نفر در این دهستان اجرا می‌شود.
لیالی افزود: مرداد سال گذشته با همکاری بیمارستان امام رضا علیه‌السلام  نیروی دریایی چالوس با پشتیبانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی ساری تمام خدمات تخصصی پزشکی اعم از کلینیک تخصصی دندانپزشکی و آزمایشگاه و داروخانه و پزشک متخصص به مدت یک هفته در مرکز دهستان پشتکوه حدود یک هزار و 600 نفر ارائه شد.
وی با بیان اینکه در طول یک هفته طرح پایش سلامت اجرا می‌شود و در این مدت مشکلات بهداشتی و درمانی روستاها مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: براساس جلسه‌ای که با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد اختتامیه طرح در روز آخر با حضور مسوؤلان در دهستان برگزار می‌شود.
 


کد مطلب: 400495

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400495/حضور-گروه-های-جهادی-پزشکی-دهستان-پشتکوه-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com