کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور عراق: خدمت به زائران امام حسین را افتخار خود می‌دانیم

27 مرداد 1398 ساعت 8:35

یاسین الیاسری در آیین انعقاد تفاهم نامه میان وزارت کشور عراق و وزارت کشور ایران، اظهار داشت: خدمت به زائران امام حسین را افتخار می‌دانیم و از این راه کسب اجر می‌کنیم.



به گزارش بلاغ،یاسین الیاسری، وزیر کشور عراق در آیین انعقاد تفاهم نامه میان وزارت کشور عراق و وزارت کشور ایران اظهار داشت: خدمت به زائران امام حسین را افتخار می‌دانیم و از این راه کسب اجر می‌کنیم.
وی افزود: با توجه به آن که روادید حذف شد، بار سنگینی از دوش ما برداشته و کارها سبک شد.
وزیر کشور عراق تصریح کرد: تلاشمان با نیروهای امنیتی این است که رفت و آمد زوار به سهولت و راحتی انجام شود.
الیاسری تصریح کرد: هدف از سفرم به ایران بررسی همکاری میان ایران و عراق در زمینه امنیتی است، همچنین در زمینه‌های مرزی و ایجاد تسهیلات برای زائران اربعین هم از دیگر اهداف به کشور است.
 وی بیان کرد: امروز تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت کشور ایران و وزارت کشور عراق انجام شد تا ورود و خروج زائران اربعین به خاک عراق به سهولت انجام شود.
وزیر کشور عراق ادامه داد: براساس این تفاهم نامه مرز خسروی به دروازه های دیگر باز می‌شود و همین امر سبب می‌شود تا بار سنگینی از دیگر دروازه ها کاسته شود و زائران با مشکلات کمتری روبرو شوند.
 وی افزود: وزارت کشور عراق همه اقدامات لازم را برای ایجاد امنیت از ورود تا خروج زائران را انجام خواهد داد.
وزیر کشور عراق در پایان گفت: امیدواریم بر اساس این تفاهم نامه امکانات لازم برای زائران تأمین شود و زائران با کمترین مشکلات روبه‌رو شوند.
 


کد مطلب: 400494

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400494/وزیر-کشور-عراق-خدمت-زائران-امام-حسین-افتخار-خود-می-دانیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com