تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۴۷۸
در راستای حفظ حقوق عامه و با ورود و پیگیری حوزه قضایی شهرستان فاریاب، مشکل تنها معدن شن و ماسه که حدود سه ماه تعطیل شده بود برطرف شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،امروز و با حضور میدانی علیرضا سالاری رئیس حوزه قضایی این شهرستان، مشکلات معادن شن و ماسه که حدود سه ماه تعطیل بودند و این موضوع  موجب کمبود شن مورد نیاز مردم و حتی بالا رفتن قیمت شن در شهرستان فاریاب شده بود برطرف و معادن مذکور شروع به کار کردند.
سالاری در حاشیه این بازدید بیان کرد: این دو معدن شن که از یک مخزن آب به‌صورت مشترک  استفاده می‌کنند و با توجه به مشکلات و اختلافاتی که در همین خصوص به وجود آمده بود حدود سه ماه است این معادن تعطیل شده بود، لذا دستگاه قضا در راستای وظیفه قانونی خود به موضوع ورود کرد و برای متولیان این دو معدن شن و ماسه مهلت یک هفته‌ای در جهت  برطرف کردن عوامل تعطیلی معدن معین کرد که ظرف مهلت مقرر موضوع و موانع تعطیلی معادن شن و ماسه برطرف  گردید و معادن در جهت خدمت‌رسانی به مردم آماده است.
رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب در پایان بیان کرد: حوزه قضایی فاریاب در راستای قانون هر جایی که نیاز باشد در خصوص خدمت به مردم و حفظ آرامش مردم ورود کند کوتاهی نخواهد کرد و اگر در خدمت رسانی به مردم از سوی هر شخص حقوقی و حقیقی که متولی خدمت رسانی به عموم مردم است کوتاهی و قصوری انجام شود به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴