تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۴۴۸
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در اجرای عدالت آموزشی، نقشه عدالت ترجیحی اولویت دارد، گفت: ارتقای ساختار آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به دلیل پراکندگی و وسعت زیاد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، سید جواد حسینی در در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش قطب جنوب استان سیستان و بلوچستان در چابهار بر عدم اتکاء کامل به منابع دولتی و ضرورت بهره‌گیری از منابع انسانی و مردمی و مشارکت بخش های مختلف برای تامین امکانات تاکید کرد.
وی با قدردانی از خدمات ارزنده و بی بدیل نظام در عرصه ها و بخش های مختلف به ویژه آموزش و پرورش، اظهار کرد: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش و سندی برای ارتقای کیفیت نظام تعلیم وتربیت و توسعه عدالت آموزشی است.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در اجرای عدالت آموزشی، نقشه عدالت ترجیحی اولویت دارد چراکه بسیاری از مناطق و دانش آموزان آن مناطق نیازمند دریافت خدمات بیشتر هستند، اظهارکرد: سیستان و بلوچستان استانی عشایری، مرزی و محروم در کشور است که باید با نگاه ویژه و حساسیت بیشتر برای رفع کمبودها و نیازها برنامه ریزی شود.
حسینی سرمایه اجتماعی و نیروی انسانی متبحر را  مهمترین عامل توسعه جامعه دانست و ادامه داد: راه رهایی از مشکلات جامعه؛ دانش، آگاهی، دلسوزی و برنامه‌ریزی هدفدار برای رسیدن به هدف مطلوب است.
وی با اشاره به اینکه اولویت بخشی وآمایش سرزمینی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد، اظهار کرد: ارتقای ساختار آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به دلیل پراکندگی و وسعت زیاد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد که امیدواریم با سرعت و دقت بیشتری کارآن پیش برود و به سرانجام برسد.
وی گفت: در حوزه مناطق حاشیه چابهار و وضعیت نامطلوب فضاهای آموزشی آن سعی خواهیم کرد استان اصفهان را معین این کار قرار دهیم.
در پایان این جلسه تفاهم نامه احداث اردوگاه فرهنگی آموزشی و تربیتی چابهار با همکاری منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار به نام برادران شهید ارجمندی به امضا رسید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲