تاریخ انتشارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۳۷۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر گفت: تمرین تاکتیکی پاسگاه فرماندهی قرارگاه امنیتی امام علی(ع) در اردوگاه سردار شهید باقرزاده قائم شهر به اجرا در آمد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر، حسین علیزاده اظهار کرد: آمادگی رزمی و ارتقای توانمندی نیروهای بسیجی از اولویت‌های ذاتی بسیج است و این حد از آمادگی نیروهای بسیج ظرفیتی است برای تقابل با فتنه‌انگیزی دشمنان و معاندان نظام اسلامی.
وی افزود: این رزمایش به استعداد ۲ گردان امام علی (ع) و گردان بیت‌المقدس به مدت ۴۸ ساعت با همکاری نهادها و ادارات شهرستان در اردوگاه سردار شهید باقرزاده به اجرا در آمد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر هدف از اجرای این رزمایش تاکتیکی را ارتقای توان رزم و افزایش سطح آمادگی نیروها جهت مقابله با نا آرامی‌ها و اغتشاشات برشمرد و خاطرنشان کرد: در این تمرین تاکتیکی علاوه بر اجرای رزمایش تمرین پاسگاه فرماندهی، کارگاه آموزش تونفا، دفاع شخصی، تمرین مقابله با اغتشاشات و نا آرامی‌ها نیز در کنار برنامه‌های بصیرتی و دینی مانند نماز جماعت، قرائت دعا، نشست سیاسی، بیان احکام و... به اجرا در آمد.
علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: حضور همه جانبه بسیج در همه میادین خار چشمی است برای دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و این حضور و سطح از آمادگی به فضل الهی تا حضور حضرت حجت (عج) حفظ و افزایش می‌یابد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴