تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۰۰۳۱۲
رئیس جمهور لبنان امروز به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه گفت: اگر باز علیه لبنان جنگ شود پیروزی لبنان تکرار خواهد شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،میشل عون رئیس جمهور لبنان بر پیروزی لبنان در برابر هر گونه تجاوز آتی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
عون از اقامتگاه تابستانی ریاست جمهوری لبنان در کاخ بیت الدین با اشاره به پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه لبنان در سال 2006 گفت: اگر جنگ بر ما تکرار شود، پیروزی تکرار خواهد شد.
به گزارش وبگاه خبری النشره، رئیس جمهور لبنان درباره حادثه قبرشمون هم گفت: زخم‌های این حادثه خوب شده اما اثرش باقی است. آن هم به خوبی تمام می‌شود.
کاروان «صالح الغریب» وزیر مشاور دولت لبنان در امور آوارگان در نهم تیر ماه گذشته  در روستای قبرشمون در استان جبل لبنان در شرق این کشور هدف تیراندازی قرار گرفت که با کشته شدن دو نفر از محافظان وزیر لبنانی و زخمی شدن سه نفر دیگر همراه شد.
«صالح الغریب» عضو حزب دموکراتیک لبنان (دروزی‌ها) به ریاست «طلال ارسلان» است. ارسلان از شخصیت‌های لبنانی نزدیک به سوریه است و انگشت اتهام درباره عوامل سوء قصد به جان وی به سمت حزب سوسیالیست ترقی خواه به رهبری ولید جنبلاط نشانه رفته است.
از زمان این حادثه نشست‌های کابینه لبنان به دلیل اختلاف میان حزب ارسلان با حزب جنبلاط برگزار نشده است اما جمعه گذشته سعد الحریری نخست وزیر لبنان گفت که طی نشست مشترکی که با میشل عون، رئیس جمهور لبنان  و نبیه بری، رئیس مجلس در کاخ ریاست جمهوری این کشور داشت، اختلافات بین این دو حزب بر طرف شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴