تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۰۰۲۸۱
امام‌جمعه موقت جویبار گفت: اقتدار و صلابت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین انهدام پهباد آمریکایی و توقیف کشتی‌های انگلیسی، دشمنان را در جای خود میخکوب کرد.
۰
plusresetminus
قدرت و صلابت نظامی ایران دشمن را سرجایش نشاند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حسین ذبیحی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نمازجمعه شهرستان جویبار با اشاره به کینه‌توزی‌های آمریکا علیه ایران اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان از اهداف انقلاب آگاه شدند و معتقد بودند که اگر جلوی این انقلاب را نگیرند منافع آنان در منطقه به خطر می‌افتد ازاین رو صدام را علیه ایران تحریک کردند.
 
وی با اشاره به آزادسازی نفتکش ایرانی گفت: اقدامات سپاه پاسداران در توقیف دو کشتی انگلیسی تحقیر شد.
 
امام‌جمعه موقت جویبار تصریح کرد: انگلیس اعتراف کرد که آمریکا 17 ساعت تلاش کرد تا کشتی ایرانی را به عنوان غرامت پهباد آمریکایی توقیف کند ولی دادگاه جبل الاطارق رأی به آزادی آن داد.
 
ذبیحی به شکست اتئلاف آمریکا در خلیج فارس اشاره و عنوان کرد: اقتدار و صلابت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین انهدام پهباد آمریکایی و توقیف کشتی‌های انگلیسی، دشمنان را در جای خود میخکوب کرد.
 
وی عید غدیر را "عید الله اکبر" عنوان کرد و گفت: در حق امیرالمومنین ظلم شده است زیرا بعد از رحلت پیامبر شورای کودتاگونه‌ای دادند بدون اینکه به حرفی از غدیرخم اشاره کنند اما انقلاب اسلامی ایران توانست یک انقلاب شیعی را تشکیل داد.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴