تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹
کد مطلب : ۴۰۰۲۲۸
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تاکنون در کل کشور توانستیم با مشارکت خود مردم، 20 هزار پروژه محرومیت‌زدایی را اتمام و به بهره‌برداری برسانیم.
۰
plusresetminus
بهره‌برداری از 20 هزار پروژه محرومیت‎زدایی در کشور/اولویت‌های بسیج سازندگی در سال 98
سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه محرومین و مناطق کم برخوردار؛ در سال گذشته در دهه فجر مصادف با چهلمین سال انقلاب اسلامی برنامه ریزی شد تا 40 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور در موضوعات مختلف به مرحله اجرا در بیاید.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش سپاه در تمامی استان‌ها و میدان داری بسیج و مردم، بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها اجرا و به بهره برداری رسیده است که در این راستا در استان مازندران نیز 516 پروژه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی مازندران طی برنامه ای بنا دارد تا هر ماه تعدادی از پروژه‌های باقیمانده را به بهره‌برداری برساند که 356 واحد پروژه مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال خانگی، 150 واحد پروژه شامل امور زیرساختی شامل خانه‌های محرومین، خانه‌های سیل زدگان، مرمت ساختمان‌ها و گلزارهای شهدا مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مسئول تاکید کرد: تاکنون در کل کشور توانستیم با مشارکت خود مردم، 20 هزار پروژه محرومیت زدایی را اتمام و به بهره برداری برسانیم و در هر ماه نیز پروژه‌های جدیدی در استان‌های کشور به بهره برداری می‌رسد.

سلیمانی در خصوص برنامه‌های اقتصاد مقاومتی کشور در بسیج سازندگی گفت: این برنامه‌ها باید در کانون توجه تمامی دستگاه‌های مسئول قرار داشته باشد و ما هم به عنوان بسیج کمک می‌کنیم به مردم و دستگاه در رسیدن هر چه سریع‌تر به هدف؛ یعنی ما راه‌های کم هزینه، میان بر، مردمی و کوتاه مدت را طی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال، سال رونق تولید است، تولید مبتنی بر اقتضای محلی و استعدادهای بومی و تکمیل زنجیره‌های تولید و توزیع و همچنین اقتصادهای مبتنی بر اقتصادهای خانواده و خرد در دستور کار و توجه در سازمان بسیج سازندگی قرار دارد که با تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه مردم یاری و اشتغال زایی در سراسر کشور توسط بسیج سازندگی کل استان‌ها، اقدامات خیلی خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲