تاریخ انتشارجمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۰۲۲۴
مراسم اختتامیه جشنواره رسانه وخزر به میزبانی مازندران برگزار شد که در کنار درخشش 7 فعال رسانه‌ای مازندران از مجموع 17 آثار برگزیده از مجتبی قربانی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بلاغ نیز تقدیر شد.
۰
plusresetminus
تقدیر از خبرنگار «بلاغ» در اختتامیه جشنواره رسانه و خزر/درخشش 8 خبرنگار مازندرانی در جشنواره خزری
به گزارش بلاغ، مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و خزر به میزبانی مازندران در نمک آبرود برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کواکبیان مدیرکل خانه مطبوعات کشور، علی آبادی مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، مدیرکل ارشاد مازندران، مدیران عامل خانه‌های مطبوعات، اصحاب رسانه و مدیران و مسئولان سه استان شمالی کشور در تالار ملل نمک آبرود برگزار شد؛ از 17 برگزیده این جشنواره تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در این جشنواره، 8 برگزیده از استان مازندران بودند که در کنار تجلیل از صمد صالح طبری از هفته نامه بابل نامه، خدیجه آقاجانی شیروانی از هفته نامه روجا، علیرضا نوری کجوریان از خبرگزاری مهر، آزاده بابانژاد از خبرگزاری فارس، پروین بهمنی از روزنامه شالیزار، کلثوم فلاحی از خبرگزاری ایرنا و محمد حسین ملایی کندلوس از خبرگزاری فارس از مجتبی قربانی خبرنگار بلاغ نیز در بخش گزارش خبری با اهدا تندیس جشنواره و هدیه، تجلیل به عمل آمد.

         

گفتنی است مجتبی قربانی خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی، پیش از این نیز توانسته بود به مقام نخست بخش گزارش نویسی  در جشنواره مطبوعات سال گذشته مازندران دست یابد.

این جشنواره برای نخستین بار و با همکاری دفتر مطالعات و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و خانه مطبوعات سه استان برگزار شد و و آثار برتر بعد از ترجمه به دبیرخانه جشنواره بین المللی رسانه‌ای خزر آستاراخان روسیه ارسال می‌شود.

بنا به برنامه اعلام شده بنا است تا مراسم سال آینده این جشنواره به میزبانی استان گلستان انجام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
فرشید سگار
احسنت اقای قربانی عزیز، رفیق و همکار گرانقدرم.

ایشالله همیشه موفق باشی.
مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲