تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۸۸
مدافع با تجربه یوونتوس می‌‌‌گوید 3 تیم شانس قهرمانی فصل جدید لیگ ایتالیا هستند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،جورجیو کیلینی در گفت‌وگو با لااستامپا و در فاصله یک هفته تا شروع فصل جدید، اظهارداشت:همچنان درحال تمرین و کار برای آماده‌‌سازی هستیم.هر مربی خصوصیات خاص خودش را دارد.آلگری متفاوت با کونته بود. حالا هم ساری مربی است که با آلگری فرق می‌کند.هدف ما این است که تحت هدایت او، از تمام پتانسیل خود بهره‌گیریم تا به اهدافی که مورد نظر باشگاه است، برسیم.
وی ادامه داد:مثل همه احتیاج به یکسری اهداف در کنار انگیزه‌های فراوان داریم.وضعیت تیم در باز‌ی‌های دوستانه کاملا نمایان نمی‌شود.به خصوص که تغییراتی هم داشته‌ایم.اما خوشحالیم و با روحیه کار را دنبال می‌کنیم.می‌خواهیم از فصل قبل، قوی‌تر عمل کنیم.
بازیکن باتجربه بیانکونری افزود:به نظرم اینترمیلان اکنون با لوکاکو خطرناک‌تر از قبل شده است.در همین فصل قبل نیز اینتر تیمی قدرتمند بود که می‌توانست حتی اسکودتو بگیرد.تنهامشکل آن تیم، عدم استمرار کافی بود.ناپولی هم تیم قدرتمندی است. به نظرم یوونتوس،‌ناپولی و اینتر،‌هدفی مشترک به اسم قهرمانی سری آ دارند.
کیلینی در مورد وضعیت دیبالا،‌هم تیمی آرژانتینی نیز نظر داد:پائولو در تمرینات وضعیت خوبی دارد.او بازیکنی باشخصیت است که اسیر حواشی نمی‌شود.
او همچنین در مورد احتمال حضور ایکاردی در تیم تورینی نیز عنوان کرد:با تمام احترامی که قائل هستم،‌می‌گویم این مساله خواب و خیالی بیش نیست.چون ما فورواردهای بزرگی داریم.ضمن آنکه فکر می‌کنیم همین مجموعه حفظ شود.فقط خدا است که می‌داند در نهایت چه اتفاقی در نهایت رخ خواهد داد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷