تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۵۹
بخشدار گتاب با اشاره به سطح زیر کشت باغات مرکبات در این بخش گفت: سطح زیر کشت مرکبات در بخش گتاب بابل بالاست و از این رو در صدد اخذ مجوز برای احداث سردخانه مجهز مرکبات در گتاب هستیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،محمدباقر علی‌تبار چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره 184شهید گتاب بخصوص شهدا رسانه و شهید صارمی به تاثیر و اهمیت رسانه اشاره و اظهار کرد: رسانه می‌تواند مستقیم به زیرساخت‌های اجتماعی توجه و نقش مهمی در توسعه جامعه داشته باشد.
وی افزود: با وجود فضای مناسبی که در عرصه فعالیت رسانه در کشور وجود دارد اما هنوز می‌تواند فضای بهتری برای رسانه ایجاد شود و رابطه بین رسانه و مدیران اجرایی صمیمی‌تر باشد.
بخشدار گتاب با اشاره به اینکه خبرنگاران انعکاس دهنده واقعیت جامعه باشند، تصریح کرد: خبرنگاران نقش موثری در ارتقا فرهنگ عمومی جامعه در همه حوزه‌ها داشته و در نهادینه کردن فرهنگ عمومی نقش فراگیر و پایدار دارند .
علی‌تبار خاطرنشان کرد: بخش گتاب با 48 هزار نفر جمعیت دارای 50 روستای دارای شورای عمومی، 49 دهیاری و13 هکتار زمین سطح زیرکشت باغ و شالیزاری است.
این مسؤول از برگزاری نخستین جشنواره بومی فرهنگی مازندران با 19 غرفه در بخش گتاب خبر داد و یادآور شد: در سال گذشته موفق به برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه کشاورزی شدیم و برای نخستین بار نمایشگاه گیاهان داروئی را در کلاگر محله بابل برگزار کردیم که هدف ما معرفی ظرفیت‌های این حوزه بود.
وی ادامه داد: اختصاص اعتبار مناسب برای پروژه‌های سنگین بخش گتاب، پیگیری برای احداث سردخانه مجهز در بخش گتاب، انجام 35 پروژه در 31 روستا، اجرای طرح هادی و بازنگری طرح هادی، انتقال آب سردهنه گنج افروز، پیگیری برای اتمام سالن ورزشی شهر گتاب از جمله اقدامات انجام شده است.
بخشدار گتاب برگزاری کارگروه رونق اقتصادی با هدف تسهیل در اخذ مجوز قانونی، افزایش بهره وری آموزشی، کمک به دریافت بسته‌های حمایتی، همچنین برگزاری کارگاه آموزش مهارت زندگی، جمع آوری زباله محورها با مشارکت دهیاران بخش، برگزاری نشست تخصصی تفکیک زباله از مبدا و ایمن سازی جاده‌ها را از دیگر اقدامات برشمرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴