تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۵۶
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور با ابراز امیدواری نسبت به افزایش سطح توانمندی مهندسین بسیجی کشاورزی کشور از اجرای طرح‌های تخصصی در سطوح مختلف کشاورزی و باغداری با روش‌های نوین از جمله فناوری هسته‌ای خبر داد.
۰
plusresetminus
اجرای طرح‌های تخصصی کشاورزی و باغداری با روش‌ فناوری هسته‌ای
به گزارش بلاغ، محمدرضا جهانسوز به همراه مجموعه جهادگران بسیجی مهندسین کشاورزی شهرستان نکا و مسئولان بسیج کشاورزی مازندران با حضور در گلزار شهدای روستای شهاب‌الدین از توابع بخش مرکزی نکا بر سر مزار شهید مدافع حرم محمدتقی سالخورده حاضر شدند.

و همچنین پس از حضور در منزل پدر شهید سالخورده در روستای شهاب‌الدین در رزمایش مبارزه با مگس مدیترانه‌ای در زمین زراعی کشت برنج ارگانیک در روستای اطرب از بخش مرکزی نکا نیز حاضر شد.

جهانسوز در جمع جهادگران بسیج کشاورزی شهرستان نکا با تأکید بر لزوم خودکفایی کشور در تولید محصولات اساسی برنج و گندم، اظهار کرد: جهادگران بسیجی به ویژه در استان‌های مازندران و گیلان پرچم‌داران این حرکت به شمار می‌آیند.

وی افزود: الگوی جهادی که ما دراین استان‌ها مشاهده می‌کنیم امیدواریم به برکت خون شهدا و در سایه یک حرکت جهادی که جهادگران بسیجی امروز مصداق بارز آن هستند و به جرأت می‌توان این مهندسین کشاورزی بسیجی را مصداق جدید سربازان بی‌ادعا برشمرد به نتیجه برسد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور خاطرنشان کرد: این افراد در عرصه‌ها به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشت و ادعایی درحال کار و فعالیت هستند و امیدواریم این حضور چندساله سبب موفقیت در زمینه اشتغال این افراد با دیدگاه خصوصی شود.

این مسئول با ابراز امیدواری نسبت به افزایش سطح توانمندی مهندسین بسیجی کشاورزی کشور از اجرای طرح‌های تخصصی در سطوح مختلف کشاورزی و باغداری با روش‌های نوین ازجمله فناوری هسته‌ای خبر داد.

وی گفت: این طرح‌ها در استان‌های مختلف کشور و با روش‌های نوین به دست مهندسین بسیج کشاورزی در حال انجام است که اولویت خود را به علت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مازندران و سایر استان‌های شمالی کشور در این منطقه قرار داده‌ایم.

جهانسوز تصریح کرد: پس از به نتیجه رسیدن و موفقیت در اجرای طرح‌هایی که به صورت تخصصی در زمینه‌های علوم نوین کشاورزی در کشور درحال اجرا است، جزئیات و چگونگی استفاده از آن برای مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴