تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۲۱
وزارت‌ بازرگانی آمریکا 2 نهاد ارمنستانی را برای «مشارکت در روابط تجاری با نهادهای تحت تحریم ایرانی» تحریم کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،وزارت‌ بازرگانی آمریکا 2 نهاد ارمنستانی را برای «مشارکت در روابط تجاری با نهادهای تحت تحریم ایرانی» تحریم کرد.
بر اساس اطلاعیه‌ای که بر روی وب‌سایت فدرال ریجستر (وب سایت منتشرکننده قوانین و اطلاعیه‌های دولت آمریکا) قرار داده شده است، دو نهاد ارمنستانی در میان 17 نهادی هستند که اداره در فهرست نهادها (Entity List) خود قرار داده است و محدودیت‌های آن از امروز اجرایی می‌شود.
این فهرست (Entity List) شامل نهادهایی است که در مورد آنها دلایل منطقی بر اساس حقایق خاص و قابل بیان وجود دارد که در فعالیت‌هایی مشارکت داشتند یا دارند یا با ریسک مشارکت در فعالیت‌های منافی امنیت ملی یا منافع سیاست خارجی آمریکا مواجه هستند.
به صورت ویژه، وزارت بازرگانی آمریکا تصمیم گرفته است تا محدودیت‌هایی علیه شرکت Markel Closed Joint Stock Company در ایروان  و موسسه Telecommunications Research Institute و شرکت Closed Joint Stock Company اعمال کند.
بر اساس این گزارش، این شرکت‌ها اقلامی که بدون دریافت مجوزهای لازم به ایران صادرات مجدد کرده اند و مدیران Markel Closed Joint Stock Company و Telecommunications Research Institute در روابط تجاری با یک سازمان تحت تحریم ایرانی مشارکت داشته‌اند.
در ماه ژانویه، آمریکا یک آژانس فروش ارمنی را برای تامین خدمات ماهان ایر تحریم کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما