تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۰۳
رمان «دختر جوان و همسر خیالیش» اثری است که خواننده را در یک دوراهی با اتفاقات اسرار‌آمیز قرار می‌دهد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،رمان «دختر جوان و همسر خیالیش» اثر جولیا کوئین، به تازگی از سوی انتشارات علمی منتشر شده است.
رمان «دختر جوان و همسر خیالیش» اثر جولیا کوئین، ماجرای دروغی را روایت می‌کند که دختری جوان برای رسیدن به هدفش و گذشتن از مسیر فعلی زندگی‌اش آن را بیان می‌کند. سیسیلیا هارکورت بین دو راهی زندگی قرار می‌گیرد؛ باید بین زندگی در کنار عمه‌اش و ازدواج با یکی از اقوام حیله‌گر خود یکی را برگزیند اما او تصمیم می‌گیرد راه دیگری را پیش بگیرد؛ هارکورت در پی یافتن برادرش که در جنگ مصدوم شده و آسیب دیده است به دوست برادرش ادوارد راکسبی، افسری جوان و جذاب می‌رسد؛ راکسبی بیهوش است و به کمک سیسیلیا نیاز دارد، این دختر با خود عهد می‌بندد که جان این سرباز را نجات خواهد داد. همچنین در این داستان ما با اسراری مواجه می‌شویم.

کتاب «دختر جوان و همسر خیالیش» رمانی اثر جولیا کوئین است که نخستین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. جولیا کوئین زاده سال ۱۹۷۰، نویسنده آمریکایی است. کوئین تاریخ هنر را در دانشگاه هاروارد آموخته است. رمان‌های این نویسنده تاکنون به بیش از ۳۰ زبان دنیا ترجمه شده‌اند. نام این نویسنده تا به حال نوزده بار در فهرست نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز قرار گرفته است.
در قسمتی از این رمان می‌خوانیم: «و آنگاه یک روز که توماس بیرون بود و ادوارد داشت در اتاق مشترکشان استراحت می‌کرد، ناگهان دید که دارد به سیسیلیا فکر می‌کند. هیچ چیز غیر عادی نبود. با توجه به این که هرگز همدیگر را ندیده بودند، به مراتب بیش از حد انتظار به خواهر بهترین دوستش فکر می‌کرد. اما بیش از یک ماه از آخرین نامه‌اش می‌گذشت، که وقفه‌ای برخلاف روال طولانی بود و ادوارد داشت کم کم نگران او می‌شد، گرچه می‌دانست این تاخیر به احتمال قریب به یقین به خاطر بادها و جریان‌های اقیانوسی باشد. پُست فرا اطلس اصلا قابل اعتماد نبود.» (صفحه ۱۲۱)
انتشارات علمی رمان «دختر جوان و همسر خیالیش» اثر جولیا کوئین را با ترجمه محمد پوررکنی در ۲۷۸ صفحه، با شمارگان ۳۵۰ نسخه و با قیمت ۳۲۵۰۰ تومان منتشر کرده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴