کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مفت بچرخید و دانلود کنید ولی اسراف نکنید

23 مرداد 1398 ساعت 16:30

بنده از لحظه‌ای که اینترنت رایگان یک‌ساله شامل حالم شده نشسته‌ام به این فکر می‌کنم که از این هدیه ارزشمند برای پیدا کردن محل اسکان اجاره‌نشین‌های بی‌خانمان استفاده کنم، یا بسته موردنظر را به خریداری اقلام اساسی اینترنتی اختصاص دهم که علیرغم بنجل بودن حداقل اندکی از بازار ارزان‌تر است البته شاید هم با آن به استخراج بیت کوین پرداختم که از نفت هم صرفه بیشتری دارد.



به گزارش بلاغ،ما بسیار بسیار شاکر و ممنونیم که به خبرنگاران و زوج‌های جوان اینترنت رایگان دادید خدا رو شکر به‌ هرحال این حجم گیگابایت اینترنت رایگان خودش کلی می‌تواند در تحکیم خانواده و فرزندآوری مؤثر باشد شخص شخیص بنده از همان لحظه‌ای که اینترنت رایگان را دریافت کردم به‌ شدت به فکر فرو رفته‌ام که چطور عدالت را بین بسته‌های مختلف رعایت کنم.
بدبختانه از لحظه دریافت اینترنت رایگان، هر گوشه که پابرهنه‌ای بود بر سفره ما نزول فرمود و تقاضاهای مختلفی از قبیل دانلود فیلم و تماس رایگان با بلاد فرنگ از سوی دوستان و آشنایان مطرح‌ شده که صدالبته «اولویت عموجان، همیشه واسه خانواده است و باید سعی کنی با خانواده انقذه مهربون‌تر باشی».
یکی از این بستگان قدرناشناس که خیلی آدم بی‌نزاکتی است و نمی‌داند صورت خود را با کدام آب و صابون بشورد زیر گوشم وزوز می‌کند که با هزینه‌ای بین 80 تا 200 هزار تومان می‌شد انواع بسته یک‌ساله را خریداری کرد و هی تکرار می‌کند که این رقم قابل قیاس با مبالغ عیدی سالانه اون قبلی‌ها نیست و من مرتباً بهش میگم عزیز من دیگه اون عیدی‌ها رو لولو برد و تا اطلاع ثانوی مجبوریم با همین اشتغال‌زایی اینترنتی خودمان را سر کار بگذاریم.
واقعاً در تعجبم از این افراد نابخردی که هنوز می‌گویند مهر‌ورزی اون قبلی بیشتر بود چقدر این‌ها آدم‌های قدرناشناسی هستند، شما هرسال عید این پیامک‌های گوگولی تبریک را دریافت می‌کنید و باز از صد برابر شدن قیمت همه‌چیز می‌نالید؟ واقعاً چقدر آدم‌های ناشکر و هنر‌نشناسی هستید کمی شکر‌گزار خدمات مسوولان باشید کمی صبر کنید هنوز که چیزی از 100 روز نگذشته مگر هول تشریف دارید؟ عجله کار شیطان است که اگر سوار خرش شوید دیگر نمی‌توانید پایین بیایید و احتمالا سر مبارکتان خواهد شکست، از قدیم هم گفته اند: «اینجا بشکنم یار گله داره، اونجا بشکنم یار گله داره».
برید حال کنید تاکسی اینترنتی ندارید که دارید، یک سال اینترنت رایگان ندارید که دارید، مهر و وفا نداشتم که داشتم، با تو صفا نداشتم که داشتم، ببخشید اشتباه شد، خلاصه که آبچی من، داداچ من، انقذه فکر خانواده باشید، الان از این اینترنت رایگان به‌خوبی می‌توانید در زمینه اشتغال‌زایی و ایضاً فرزند‌زایی استفاده کنید، دیگه چتونه؟ نه واقعا؟ حال و وضعتون رو هم که در حین عبور از خیابون رصد می‌کنیم، ابرهای باران‌زا را هم که براتون باروندیم دیگه چی می‌خواید از جون دولتمردان؟ خودتون خداوکیلی برید حیا کنید، برید خجالت بکشید و در خلوت به خدمات دولت فکر کنید، سعی کنید از این اینترنت هم در راه درست استفاده کنید اینترنت پاک و حلاله که با دسترنج خودمون واستون خریدیم.
دیتا گوگلی راد
 


کد مطلب: 400101

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400101/مفت-بچرخید-دانلود-کنید-ولی-اسراف-نکنید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com