کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تحول و ارتقاء قوه قضائیه از رویکردهای رئیس قوه قضائیه است

23 مرداد 1398 ساعت 15:30

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در سفر به سقز گفت: تحول و ارتقاء در رسیدگی به امورات مردم در قوه قضائیه از رویکردهای رئیس قوه قضائیه است.



به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام علی عبدالله عبدالهی پیش از ظهر امروز در سفر به سقز و در دیدار با امام جمعه این شهر، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امورات مراجعه‌کنندگان به دادگستری‌ها را از رویکردهای رئیس قوه قضائیه برشمرد.
وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات رئیس قوه قضائیه باید حق مردم در مراجعه به دادگستری‌ها توسط قضات مد نظر قرار گیرد و همه از کار قضات راضی باشند.
حجت‌الاسلام عبدالهی افزود: از همان انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه تحول در این قوه آغاز شد تا مردم برکات آن را احساس کنند.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه اظهار داشت: توجه ویژه به خواسته‌های مردم ایران و تکریم ارباب رجوع را از خواسته‌های رئیس قوه قضائیه دانست و این مهم به جد در دستور کار قضات قرار خواهد گرفت.
وی افزود: شان مردم چه در داخل و چه در خارج از کشور همانگونه که در نظام مقدس اسلامی به آن اشاره شده است، از بدو ورود حجت‌الاسلام رئیس به قوه قضائیه در دستور کار قرار گرفته است تا همه مردم ایران اسلامی در مراجعه به دادگاه‌ها احساس امنیت کنند.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه هدف سفر استانی رئیس قوه قضائیه به کردستان و حضور نمایندگان وی به شهرستان‌های استان را، بررسی وضعیت قضایی استان و شهرستان‌ها برشمرد و افزود: همه بررسی‌ها جمع‌بندی خواهد شد و در نهایت تقدیم رئیس قوه قضائیه میشود تا برای کاستی‌ها و ارتقای خدمت‌رسانی بهترین تصمیم گرفته شود.
امام جمعه سقز هم در این دیدار با تقدیر از حضور رئیس قوه قضائیه در کردستان و حضور نمایندگان وی در شهرستان‌های استان، اظهار امیدواری کرد، این حضور مایه برکات در رسیدگی به خواسته‌های مردم در بخش قضایی شود.
ماموستا سیدحسین حسینی ادامه داد: مردم شهرستان سقز مردمانی متدین و همیشه در صحنه بوده‌اند و خدمت به آنان را یک افتخار دانست.
امام جمعه سقز گفت: قوه قضائیه مامن ستم‌دیدگان است و باید در راستای رضایت مردم در نظام مقدس اسلامی همواره تلاش کرد.
وی خواستار ارتقای دادگستری شهرستان سقز از لحاظ افزایش تعداد قضات و کارکنان در رسیدگی سریع به پرونده‌ها و خواسته‌های مردم شد.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در بدو ورود به سقز، با حضور در گلزار شهدا با مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
نشست در دومین جلسه شورای اداری شهرستان سقز و نشست با قضات و کارکنان دادگستری این شهرستان از برنامه‌های عصر امروز وی در سقز خواهد بود.
 


کد مطلب: 400095

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400095/تحول-ارتقاء-قوه-قضائیه-رویکردهای-رئیس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com