کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار سلیمانی در افتتاح 516 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج مازندران:

محرومیت‌زدایی در کانون توجه انقلاب اسلامی است

23 مرداد 1398 ساعت 13:33

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی، محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله بین فقیر و غنی و توسعه مناطق محروم را در کانون توجه خود قرار داده است.


به گزارش بلاغ، سردار غلام‌رضا سلیمانی در افتتاح 516 پروژه محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی مازندران که با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا، حسین‌زادگان استاندار مازندران، مسئولان و مدیران استانی در سالن سپاه کربلا برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی، محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله بین فقیر و غنی و توسعه مناطق محروم را در کانون توجه خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: بر خلاف خواست و برنامه‌ریزی دشمنان با همت مردم پرتلاش و انقلابی و شهیدپرور در کنار مسؤولان و با توجه به توصیه‌های رهبری که همیشه تاکیدشان بر توجه به مناطق محروم است در این زمینه هم موفق شدیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: جمهوری اسلامی و مسؤولان نظام عزمشان برای رفع مشکلات در مناطق محروم جدی است و ما به عنوان سپاه و بسیج اقدامات خود را در این حوزه گسترش خواهیم داد.
سلیمانی ما جوانان توانمند و تحصیلکرد و زنان و مردان پای کار داریم که به عنوان سرمایه‌های انسانی و ذخایر غنی بستر را برای توسعه فراهم کرده است.

استاندار مازندران نیز با تشکر از جهادگران بسیجی افزود: زحمات بسیج و سپاه باعث افزایش مقبولیت نظام می‌شود و سیل در مازندران باعث اتحاد بین دستگاه‌های دولتی، بسیج و سپاه شد و حضور بسیجیان جهادگر در کنار دولت نقش موثری را در بازسازی مناطق سیل‌زده داشته است.

احمد حسین‌زادگان افزود: مدیریت جهادگران بسیجی در اجرای پروژه‌ها می‌تواند الگوی مناسبی برای دستگاه‌های دولتی باشد تا با دور زدن پیچ و خم‌های زائد اداری کار را در سریع‌ترین زمان انجام دهند.

حسین‌زادگان افزود: بعد از سیل پروژه‌هایی که نیاز به بازسازی سریع با کیفیت مناسب داشت را به سپاه استان سپردیم چون با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی کار به بهترین نحو انجام می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح 516 پروژه محرومیت‌زدایی مازندران گفت: این پروژه‌ها شامل ۳۶۶ پروژه مشاغل خرد خانگی، ۱۱۰ پروژه بازسازی خانه‌های محرومان و ۴۰ پروژه عمرانی و راهسازی است که به همت جهادگران بسیج سازندگی استان مازندران بوده است.

سردار محمدحسین بابایی تصریح کرد: با مشارکت کمیته امداد 493 واحد مسکونی در دست ساخت است.

بابایی تصریح کرد: طی دو سال گذشته مجمع خیران محرومیت‌زدایی در استان ایجاد شده است و بسیج سازندگی با کمک خیران خدمت به مردم را بدون تردید و تاخیر شروع انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه کربلا گفت: امروز زمینه ساز کارهای خیر و کمک‌کار دولت شده‌ایم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 400078

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400078/محرومیت-زدایی-کانون-توجه-انقلاب-اسلامی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com