تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۰۰۰۷۷
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اعلام انجام مراسم کلنگ‌زنی زمین خانه مطبوعات استان طی روز جاری؛ گفت: قرار است در این زمین ساختمانی در 3 طبقه با کاربری چند منظوره ایجاد شود.
۰
plusresetminus
ساختمان خانه مطبوعات مازندران با کاربری چند منظوره ساخته می‌شود/فعالان رسانه‌ای تا 2 سال دیگر صاحب "خانه" می‌شوند!
به گزارش بلاغ، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان خانه مطبوعات مازندران با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامى مازندران، مسئولین استانى و تعدادى از خبرنگاران انجام شد.

گفتنی است زمین خانه مطبوعات به متراژ 152 متر و در محله مختار سارى واقع است و بنا است تا فعالان رسانه‌ای مازندران، پس از سال‌ها خانه به دوشی، صاحب‌خانه شوند.

علی یوسفی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران در خصوص توضیحات بیشتر در این باره به خبرنگار ما گفت: این زمین با رایزنی‌هایی که انجام شد و در پی مذاکرات استاندار مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی استان که جای تقدیر هم دارد، با متراژ 150 متر در خیابان قارن ساری به خانه مطبوعات استان اهدا شد.

وی در پاسخ به این سوال که بنا است در این زمین اهدایی، چه اتفاقاتی صورت گیرد؛ بیان کرد: قرار است در این زمین، ساختمانی در 3 طبقه با کاربری چند منظوره ایجاد شود که در طبقه اول آن، ساختمان اداری ساخته خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران ادامه داد: در ساختمان دوم این بنا، سالن کنفرانسی جهت برگزاری نشست‌های متمرکز ایجاد خواهد شد و بنا دارمی تا در طبقه سوم این مجموعه، دو سوییت با کلیه امکانات رفاهی جهت میزبانی از مهمانان خانه مطبوعاتی از سایر استان‌ها احداث کنیم و در مقابل هم، چنین خدماتی در سایر استان‌های طرف قرارداد برای خبرنگاران استان فراهم خواهد شد.

وی در خصوص چگونگی تامین اعتبار برای ساخت این پروژه، عنوان کرد: قرار است این ساختمان با مشارکت دستگاه‌های مختلف نظیر استانداری، راه و شهرسازی و اداره فرهنگ و ارشاد استان و از محل اعتبارات ملی و استانی ساخته شود.

مدبر عامل خانه مطبوعات مازندران در خصوص زمان اتمام این ساختمان اعلام کرد: تلاش ما این است تا این ساختمان تا پایان دوره هفتم خانه مطبوعات استان به اتمام برسانیم و یادگار با ارزشی را برای فعالان استان باقی بگذاریم.

به گفته یوسفی، مدیر بیمه ایران در مراسم کلنگ زنی امروز قول بیمه رایگان ساختمان خانه مطبوعات را از زمان اغاز پروژه تا اتمام آن داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما