کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اندر احوالات خوش و ناخوش بازار طلا؛

عقب گرد قیمت‌ها در بازار طلا/ سکه 4 میلیون و 200 هزار تومان

23 مرداد 1398 ساعت 16:01

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران از آخرین تغییرات بازار طلا و ارز خبر داد.


محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین تغییرات بازار طلا و ارز طی روز جاری گفت: قیمت هر گرم طلای خام نسبت به روز گذشته روند نزولی داشته است.

وی افزود: در حالیکه قیمت هر گرم طلای خام در بازار روز گذشته به 419 هزار تومان رسیده بود، امروز با کمی عقب گرد به گرمی 412 هزار و 500 تومان رسید.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر فروشان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: امروز سکه با قیمت 4 میلیون و 200 هزار تومان، نیم سکه با دو میلیون و 240 هزار تومان و ربع سکه نیز با قیمت یک‌میلیون و 420 هزار تومان خرید و فروش شد.

این فعال با سابقه صنفی در مازندران متذکر شد: فعلا سیاست‌ها اینگونه است که هم بازار را نگه دارند و هم مردم را راضی نگه دارند و بر این اساس در حالیکه قیمت طلای جهانی بالا رفته است، با کاهش نرخ دلار در داخل کشور، این تعادل را برقرار کرده‌اند.

نصیری تصریح کرد: آنچه مسلم است این است که هیچ چیزی از بیرون بر بازار طلا و ارز کشور اثرگذار نیست و تمام نوسانات فعلی بازار، کاملا داخلی است و این حاکی از کاسب کاری دولت است.

قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر ابهامات پیرامون ریسک‌های سیاسی و نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی  در حدود مرز 1500 دلار ایستاد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 400076

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400076/عقب-گرد-قیمت-ها-بازار-طلا-سکه-4-میلیون-200-هزار-تومان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com