کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«اشک خدا» به روی صحنه رفت

23 مرداد 1398 ساعت 10:55

کارگردان نمایش اشک خدا از اجرای این نمایش در قم از 15 تا 26 مرداد ماه امسال خبر داد.



به گزارش بلاغ،مرضیه بنی علی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار  در قم، با اشاره به اجرای نمایش اشک خدا اظهار کرد: این نمایش در مورد معضل اعتیاد است که دامن‌گیر اغلب خانواده‌ها شده است. اعتیاد صنعتی به دلیل آنکه بدون بو است خطراتی به همراه دارد.
وی خاطرنشان کرد: داستان این نمایش درباره دو دوست است که پس از اتمام دوران دبیرستان از یکدیگر جدا شده‌اند. یکی از آنها به سربازی و دیگری به دانشگاه رفته است.
 

 
کارگردان نمایش اشک خدا با بیان اینکه دوستی که به سربازی رفته گرفتار معضل اعتیاد صنعتی شده است گفت: این فرد دوران سربازی خود را در شهری می‌گذراند که دوست دوران دبیرستانش نیز در آن شهر است. با دوستش رو به رو می‌شود بنابراین درصدد برمی‌آید دوست دبیرستانی خود را از این دام رها کند ولی متأسفانه این رها کردن به مرگ افراد زیادی می‌انجامد.

 
بنی علی از اجرای نمایش اشک خدا از 15 تا 26 مرداد ماه امسال خبر داد و افزود: این نمایش در پلاتو ماه واقع در خیابان خاکفرج، سازمان ملی جوانان اجرا می‌شود. حسن حسنی به عنوان دستیار کارگردان، حسین جعفری صرمی به عنوان مدیر تولید و مسعود مشعوف به عنوان مشاور پروژه است.
وی عنوان کرد: آیناز رحمانی، سمیه ابرقویی، فاطمه صحرانورد، زینب سادات دیبایی، فاطمه عبدالمالکی، مسعود مشعوف، عفیفه فروغی، نرگس ابوالحسنی، علیرضا هاشمی و شایان حاج اسماعیلی در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.
 


کد مطلب: 400049

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400049/اشک-خدا-روی-صحنه-رفت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com