تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۰۴۶
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:پروژه سیستم عامل بومی در این پژوهشگاه تعریف نشده اما تعاملات ما با تیم‌های این پروژه باعث شده تا آنها بتوانند از تجهیزات و آزمایشگاه‌های این مرکز استفاده کنند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعاتی در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به همکاری‌های این مرکز برای انجام پروژه‌های کلان تحقیقاتی گفت: موضوع سیستم عامل بومی که پیش از این مطرح شده بود توسط تیم‌های تحقیقاتی در حال انجام است که این تیم‌ها با پژوهشکده‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کاملا در ارتباط هستند.
وی افزود: اساتید این پروژه با مراجعه به پژوهشگاه تعامل مناسبی را بین این تیم‌ها و پژوهشگاه ایجاد کرده‌اند. البته پروژه سیستم عامل بومی در پژوهشگاه تعریف نشده اما تعاملات ما با این تیم‌ها باعث شده تا آنها بتوانند از تجهیزات و آزمایشگاه‌های این مرکز استفاده کنند.

 
وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های خوبی که در این پژوهشگاه انجام شد و با همکاری بخش خصوصی بود موضوع اندروید ملی بود که تقریبا می‌توان گفت این قضیه یکی از بهترین فعالیت‌های تحقیقاتی این پژوهشگاه بوده است.
لازم به ذکر است موضوع سیستم عامل بومی پیش از این توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح شده و جزو اولویت‌های این وزارتخانه قرار گرفته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما