تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۰۰۰۳۰
مسابقات فصل جدید مسابقات لیگ برتر قهرمانی کشور در شرایطی از روز پنجشنبه 24 مرداد آغاز می‌شود که هم‌اکنون حضور تیم سربداران سبزوار در این دوره از مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،میلاد کلاته خبرنگاری است که در قالب یادداشتی به بررسی وضعیت مبهم تیم هندبال سربداران سبزوار برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور پرداخته که در ادامه می‌خوانید:
خراسان رضوی از سالیان گذشته یکی از استان‌های پیشروی کشور در رده‌های سنی مختلف هندبال بوده و سبزوار به عنوان مهد هندبال ایران توانسته چندین عنوان قهرمانی در مسابقات کشوری به دست آورد، همچنین، خراسان رضوی همیشه به جایگاه هندبال سبزوار می‌بالد.
باید قبول کنیم که هندبال خراسان رضوی در سالیان اخیر با فراز و نشیب‌های متعددی روبه‌رو بوده و حتی گاهی هندبال سبزوار به دلیل نبود حامی مالی نتوانسته در مسابقات لیگ برتر قهرمانی کشور به عنوان نماینده خراسان رضوی حضور یابد.
اهالی ورزش خراسان رضوی هنوز روزهای شیرین هندبال سبزوار با تیم ثامن الحجج (ع) را از یاد نبرده‌اند که با حمایت‌های مالی و جذب بازیکنان گران قیمت چندین بار با کنار زدن اصفهانی‌ها به عنوان رقیب دیرینه خود عنوان قهرمانی را کسب می‌کردند، اما در این سالیان شرایط هندبال سبزوار بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، چراکه این روزها هندبال به لحاظ نبود حامی مالی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.
تیم سربداران سبزوار در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور با حمایت جمعی از بزرگان و پیشکسوتان این ورزش بدون حامی پناهگاه مالی حضور یافت، با اتکای به نیروی بومی و جوان از کادرفنی تا بازیکنان از مجموع 16 بازی 6 امتیاز کسب کرد و در رده هفتم جدول قرار گرفت.
اما این روزها برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور از تیم سربداران سبزوار خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد و شنیده‌ها حاکی است که حضور تیم سربداران سبزوار در مسابقات فصل جدید لیگ برتر هندبال قهرمانی کشور به دلیل مشکلات مالی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و براساس برنامه‌های فدراسیون هندبال قرار بود که تیم سربداران سبزوار در روز پنجشنبه هفته جاری میزبان تیم نیروی زمینی کارزون باشد.
اما تاکنون هیچ‌گونه تبلیغات محیطی در سبزوار برای حضور طرفداران در سالن سربداران انجام نشده است.
بازیکنان تیم درخواست دریافت ۲۰ تا ۳۰ درصد میزان قرارداد خود را قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر داشته‌اند که تاکنون این موضوع انجام نشده، همچنین، مسؤولان باشگاه سربداران سبزوار تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه ۲۳ مرداد مهلت دارند که مدارک بازیکنان را به فدراسیون هندبال ارسال کنند.
هندبال سبزوار این روزها بیشتر از گذشته به حمایت‌های استاندار خراسان رضوی، مدیرکل ورزش و جوانان این استان و دیگر مسؤولان استانی نیاز دارد، چراکه در صورت حضور نداشتن تیم سربداران سبزوار در مسابقات لیگ برتر شاید چراغ هندبال خراسان رضوی بار دیگر خاموش شود.
در گذشته شاهد بوده‌ایم که مسؤولان استانی به تیم‌های لیگ برتری کمک‌های مالی کرده‌اند، اما تیم سربداران سبزوار به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی در مسابقات لیگ برتر هندبال از کمک‌های مالی مسؤولان محروم مانده است.
تامین حداقلی نیازهای مالی تیم سربداران سبزوار یکی از مطالبه‌های جدی اهالی ورزش خراسان رضوی است، امیدواریم با حمایت‌های مسؤولان استانی مهد هندبال ایران به روزهای اوج خود بازگردد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما