کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقصودی: زیباترین حس دنیا نواخته شدن سرود ایران است/امیدوارم تمام ورزشکاران این لحظه را تجربه کنند

23 مرداد 1398 ساعت 8:10

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان گفت: زیباترین حس دنیا نواخته شدن سرود ملی ایران در خاک کشورهای دیگر است.



به گزارش بلاغ،امیرحسین مقصودی درباره کسب مدال طلای وزن 65کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان گفت: امیدوارم تمام ورزشکاران کشورمان به خصوص کشتی‌گیران بتوانند این لحظه را تجربه کنند. واقعاً بدون شک زیباترین حس دنیا نواخته شدن سرود ملی ایران در خاک کشورهای دیگر است.
وی افزود: سطح مسابقات واقعاً بالا بود البته من هم چندمین میدان جهانی‌ام را تجربه می‌کردم. در دیدار مقابل حریف آذربایجانی به حرف مربیان گوش دادم و کشتی الکی حساس شد در حالیکه حریف آذربایجانی را هم می‌توانستم مانند سایر رقیبان به راحتی شکست دهم.
دارنده مدال طلای کشتی آزاد جوانان جهان درباره بازتاب فن زیبایی که به حریف آذربایجانی زد و منجر به پیروزی‌اش شد در صفحه اتحادیه جهانی کشتی گفت: زحمات زیادی برای مسابقات کشیده بودم از مربیانم تشکر می‌کنم که در این مدت زحمت زیادی برای من کشیدند هم مربیان داخلی و هم مربیان تیم ملی.
مقصودی درباره حرف و حدیث‌هایی که در خصوص کشتی گرفتن او و یزدانی مطرح شده بود، گفت: کار یزدانی برای حضور در مسابقات درست نشد. درست است که روی تشک با یکدیگر رقابت داریم اما من و امیرمحمد خارج از تشک دوستان صمیمی و خوبی هستیم.
 


کد مطلب: 400012

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/400012/مقصودی-زیباترین-حس-دنیا-نواخته-شدن-سرود-ایران-امیدوارم-تمام-ورزشکاران-این-لحظه-تجربه-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com