تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۰۱۰
سرمربی لیورپول گفت: مثل همیشه با تحت فشار قراردادن حریف سعی به رسیدن به گل و تسلط به بازی خواهیم داشت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،یورگن کلوپ سر مربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از مصاف سوپرکاپ اروپا مقابل چلسی در ودافون پارک استانبول گفت: استانبول همیشه جای خوبی برای فوتبال است.پیش از این در بازی مقابل گالاتاسرای به استانبول آمده بودم که بازی بسیاری جذاب و حساسی شد.می‌دانم که لیورپول هواداران بسیاری در ترکیه دارد و این موضوع برای ما برگ برنده به حساب می‌آید.
وی ادامه داد: مثل همیشه با تحت فشار قراردادن حریف سعی به رسیدن به گل و تسلط به بازی خواهیم داشت.البته توقع ما این است در تمام بازیها با این روش مقابل رقبا بازی کنیم و این سبک بازی ما به حساب می‌آید.یک بازی قهرمان را مشخص می‌کند و همین موضوع حساسیت را دوچندان می‌کند.
وی در جواب سوالی مبنی بر اینکه فینال فراموش نشدنی  لیورپول و میلان در استانبول را به یاد دارید، گفت: بله این دیدار زیبا را تماشا کردم.دقیقا به خاطره نداریم که چه احساسی داشتم اما از کامبک لیورپول بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم در حالی که همه تصور می‌کردند میلان قهرمان خواهد شد.

مربی آلمانی در مورد ورزشگاه ودافون پارک گفت: با تیم دورتموند به ترکیه  آمده بودم و می‌دانم فاصله چندانی با ورزشگاه گالاتاسرای ندارد.استانبول و "پل بوزاک" بسیاری زیبا است و مردم از دیدن ما بسیاری شگفت زده شده بودند.ورزشگاه‌های ترکیه اتمسفر و جو فوق‌العاده‌ای دارد.منتظر چنین فضای پر شوری هستیم. نمی‌دانم در ترکیه هوادار لیورپول بیشتر است یا چلسی اما در این ورزشگاه مجهز منتظر یک جو عالی هستم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴