فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد

اعزام 200 سوادکوهی به حج بصیرتی در غرب کشور

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۰۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه اعزام ۲۰۰ سوادکوهی به حج بصیرتی غرب کشور خبر داد.
۰
plusresetminus
اعزام 200 سوادکوهی به حج بصیرتی در غرب کشور
سیدموسی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، به تشریح برنامه اعزام راهیان نور ضمن تبریک دهه ولایت و امامت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس هدف از برگزاری و اعزام زائرین به راهیان نور غرب کشور را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و اظهار کرد: برگزاری اردوی حج بصیرتی غرب کشور با هدف معرفی دستاوردهای ۸سال دفاع مقدس و آشنايی هرچه بيشتر جوانان با فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان غيور و شجاع ايران اسلامی برگزار می‌شود و مقدمات کار و ثبت نام از زائرین طی فراخوان و برنامه ريزی که از سوی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه و حوزه‌های برادران و خواهران تابعه صورت می پذیرد، انجام می‌شود.

وی به حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق عملیاتی اشاره و خاطرنشان کرد: راهیان نور با فرهنگ مردم عجین شده و مصادیق متعددی را ما در ایام نوروز و لحظات تحویل سال می‌توانیم نام ببریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه در ادامه با تبریک روز خبرنگار  به اهمیت و نقش خبرنگاران اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران ساعی و متعهد ما باید این حرکت فرهنگی را بنحو احسن به افکار عمومی منتقل نمایند چرا که امروز نقطه عزیمت دشمن در حوزه جنگ نرم با اسلحه و ابزار رسانه است بنابراین آنچه در این بین کار و رسالت اهالی متعهد رسانه را دو چندان می‌کند انتقال بجا، بهنگام و درست  این فرهنگ غنی دفاع مقدس است.

حسین‌نژاد افزود: عزیزان ما در حوزه رسانه نباید از راهیان نور که بستر گسترش از خود گذشتگی ها و فداکاری است، غافل شوند.

وی با اشاره به تعداد زائرین اعزامی اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه اعزام ۲۰۰نفر به استعداد ۴ دستگاه اتوبوس را در این اردوی زیارتی در دستور کار خود قرار داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه به برنامه های این سفر اشاره و خاطرنشان کرد: حضور زائران در باغ موزه دفاع مقدس، تپه الله اکبر و یادمان عملیات والفجر۴، شرکت در رزمایش فرهنگی بخشی از برنامه اردوی راهیان نور غرب است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲