کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتباطات مناسب در شهرستان‌های تفرش آشتیان و فراهان انجام شود

22 مرداد 1398 ساعت 20:50

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا سه ماه آتی، ارتباطات مناسب در سه شهرستان تفرش آشتیان و فراهان انجام شود.



به گزارش بلاغ،محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز در نشست شهرستان تفرش اظهار داشت: باید نحوه استفاده در روستاهایی که امکان اینترنت دارند به مردم اطلاع‌رسانی و  آموزش داده شود.
وی افزود: با توجه به اینکه ۳۵ هزار نفر از جمعیت سه شهرستان در روستاها ساکن هستند باید رومینگ بازگشایی و اطلاع‌رسانی گسترده صورت گیرد و اولویت با روستاهای گردشگری است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تأکید بر پیگیری مصوبات سفر بیان کرد: باید یک تیم تشکیل شود و در خصوص مباحث ارتباطات روستاها تصمیم‌گیری شود و در مهرماه طی سفر دوباره به استان پیگیری می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: باید پوشش جاده‌ای گردنه گیان و نقره کمر نیز انجام شود و اعتبارات، تجهیزات و امکانات از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جانمایی مکان نیز از محل استانداری تأمین شود.
آذری جهرمی بیان داشت: باید مشکل واگذاری تلفن ثابت در مناطق شهری تفرش آشتیان و فراهان نیز با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.
وی با بیان اینکه باید ارتباطات مناسب را در سه شهرستان به‌ویژه روستاها فراهم کرد گفت: اقدامات مناسبی در سه شهرستان صورت گرفته اما کافی نیست و جلب رضایت مردم باید در اولویت قرار گیرد.
 جهرمی تاکید کرد: با توجه به اینکه نیاز بیشتر مردم منطقه کشاورزی و گردشگری است باید در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های ارتباطات در سه شهرستان گام‌های مؤثری برداشت.
به گفته وی میزان اعتبارات برای ارتباطات سه شهرستان دو میلیارد تومان است.
 


کد مطلب: 399991

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/399991/ارتباطات-مناسب-شهرستان-های-تفرش-آشتیان-فراهان-انجام-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com