کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بزرگترین نیکویی در جامعه امروز ایران، وحدت کلمه و انسجام ملی است

22 مرداد 1398 ساعت 19:20

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: بزرگترین بر و نیکویی در جامعه امروز ایران، همین وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی است که در عید سعید قربان هم در سراسر کشور شاهد جلوه‌هایی بارز از آن بودیم.



به گزارش بلاغ،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در نشست صمیمانه با معتمدین و علمای اهل سنت شهرستان آق قلا که پس از مراسم نماز عید سعید قربان و در جریان برنامه های یازدهمین سفر استانی معاونت سیاسی وزارت کشور در استان گلستان در برگزار شد، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور، ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور و وزیر کشور، به امر خداوند متعال بر ضرورت تعاون و همراهی مردم در بر و نیکویی اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگترین بر و نیکویی در جامعه امروز ایران، همین وحدت کلمه و حفظ انسجام ملی است که امروز در عید سعید قربان هم در سراسر کشور شاهد جلوه هایی بارز از آن بودیم.
معاون سیاسی وزیر کشور با تمجید از صبر و شکیبایی مردم شریف این شهرستان و استان گلستان در جریان لطمات و خسارات وارده از ناحیه سیل، همراهی و همدلی صمیمانه مردم را با دولت و نظام برای جبران این خسارات، ستودنی و مثال زدنی توصیف کرد و اظهار داشت: یقین بدانید که دولت و وزارت کشور هم نهایت تلاش و همت خود را مصروف جبران خسارات و به خصوص پیگیری جدی برای بازسازی سریع خانه ها و عادی سازی روال تولید در منطقه کرده اند.
عرف سپس در بازدید از برخی مناطق سیلزده در شهرستان در جریان روند بازسازی خانه ها و کارگاه های تولیدی و صنعتی که در جریان سیل خسارت دیده اند قرار گرفت.
معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه، به منظور تبریک عید سعید قربان، در منزل آقای حبیب لی پدر دو شهید بزرگوار اهل سنت و هم چنین آخوند رهبر از علما و معتمدین اهل سنت شهرستان حضور یافت.
 


کد مطلب: 399982

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/399982/بزرگترین-نیکویی-جامعه-امروز-ایران-وحدت-کلمه-انسجام-ملی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com