تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۳۹۹۷۶۳
نماز عید سعید قربان با حضور مومنان و موحدان نمازگزار، صبح امروز در امامزادگان، مساجد و مصلا‌های سراسر شهر‌های مازندران اقامه شد.
۰
plusresetminus
اقامه نماز عید قربان در دریار علویان
به گزارش بلاغ، نماز عید سعید قربان، همزمان با سراسر کشور، صبح امروز در شهرهای مازندران با حضور پرشور و باشکوه مردم و مسئولان برگزار شد.

نماز عید قربان به عنوان یک امر مستحب امروز جای خود را در بین مردم باز کرده و اقشار مختلف مردم استقبال خوبی نسبت به انجام این عمل عبادی دارند. 

مردم  مومن و انقلابی استان مازندران با شرکت در نماز وحدت آفرین قربان، عید بندگی خداوند یکتا و رهایی از بندهای شیطان رجیم را جشن گرفتند.

امام جمعه موقت ساری در خطبه های نماز عید قربان مرکز مازندران گفت: معامله قرن، فتنه بزرگ آمریکا و نتیجه ضد بشری آن است که حقوق مردم مظلوم فلسطین را زیر پا می گذارد.

حجت الاسلام محمد قاسمی به قطعنامه 194 شورای امنیت و حق بازگشت فلسطینیان به سرزمینشان اشاره کرد و افزود: طرح معامله قرن ، زیاده خواهی و نقشه شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی پیروزی حزب الله و گروههای مقاومت فلسطین در جنگ های 33 روزه و 22 روزه را غرور آفرین و نتیجه ایستادگی در برابر زورگویی اسراییل دانست و یاداور شد: تحمیل معامله قرن از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی ، نشان دهند سیاست های فریبکارانه این دولتهاست.

خطیب نماز عید قربان ساری با تبریک این عید سعید به مردم استان، رهایی از هوای نفسانی و وابستگی های دنیوی را از پیام های این عید بیان کرد و گفت: تسلیم و سرسپردگی به پروردگار ، عید قربان را به نمادی از عظمت و زیبایی بندگی در برابر خداوند تبدیل کرد.

عید قربان یادآور خاطره حضرت ابراهیم (ع) و فرزندش حضرت اسماعیل (ع) در سرزمین منا است که فداکاری، ایثار و روشن شدن راز و رمز امتحان و ابتلا از آموزه‌های عید سعید قربان به‌شمار می‌رود.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴