کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس:

مدیران برای کاهش بودجه‌ در نیمه دوم سال آماده باشند/تعهدات معادن کردآباد محقق نشد

21 مرداد 1398 ساعت 9:00

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران ادارات و نهاد‌ها آمادگی لازم برای مدیریت نیمه دوم سال با توجه به کاهش بودجه‌ها را داشته باشند.


به گزارش بلاغ، عبدالله رضیان در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با تبریک هفته خبرنگار و اعیاد غدیر و قربان، اظهار کرد: در شرایط تحریم و آزمایش سخت قرار داریم و بعد بیش از یک سال از تحریم، دشمن مأیوس شد و تحریم‌های جدید آنان هم همان تحریم‌های گذشته است و بر مردم از نظر معیشتی و اقتصادی فشار زیادی وارد شد و ما به عنوان مسئول برای کاهش مشکلات تلاش کنیم.

وی افزود: مدیران ادارات و نهاد‌ها آمادگی لازم برای مدیریت نیمه دوم سال با توجه به کاهش بودجه‌ها را داشته باشند.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خسارت‌های زیر‌ساختی سیل برای شهرستان سوادکوه بیشتر از مناطق دیگر بود و با تشکر از فرماندار سوادکوه برای ساماندهی حاشیه رودخانه تلار، برای تأمین و تخصیص بودجه سیل پرداختی قابل توجه انجام نشد.

رضیان با بیان اینکه تا رسیدن فصل سرما در مسیرهای اصلی و فرعی اقدام‌های لازم با اعتبارات جدید انجام شود، گفت: اعتبار روستایی که در اختیار نماینده مجلس قرار دارد را برای طرح‌های زیر‌ساختی هزینه می‌کنیم تا به زیر‌ساخت‌ها کمک شود.

وی افزود: موضوع کک‌سازی و زغال‌شویی البرز مرکزی در حال پیگیری است و ظرفیت پایین در تولید زغال سوادکوه داریم و سعی می‌کنیم برای زغال گلیران و کردآباد تلاش کنیم.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی خاطرنشان کرد: قول و قرارهایی برای معادن کردآباد در گذشته بیان شد که محقق نشد و شرکت گلیران را به البرز مرکزی برگرداندیم ولی شرکت قبلی در حال رایزنی و فشار برای بازگشت است ولی اجازه برگشت نمی دهیم.

رضیان از برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست، استاندار مازندران و مدیر‌کل محیط‌زیست مازندران خبر داد و با بیان اینکه تلاش ما آن است که همین مکان موجود برای کک‌سازی را مدیریت کنیم، افزود: فعلا طرحی با مصوبه تا 200 میلیارد تومان با عنوان کارخانه نَوَرد مصوبه سرمایه‌گذاری دریافت کرد و ما و فرماندار پیگیریم تا کار شروع شود تا مسکّنی برای کک‌سازی باشد که دوستان قولش را دادند ولی اجرا نکردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرک صنعتی بشل از دغدغه‌های ما است و برخی نتوانستند کار کنند و تسهیلاتی گرفتند ولی ظرفیت‌سازی برای اشتغال نشد، بیان کرد: شرکت داروسازی و طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های فعال در شهرک صنعتی بشل در حال فعالیت خوبی هستند و با توجه به اینکه وضع نساجی و فولاد در کشور خوب است که می‌توان برای برنامه‌ریزی کرد.

وی  ادامه داد: ایجاد شهرک صنعتی در اراضی شیب‌دار و کوهپایه‌ای را می‌توان برنامه ریزی کرد.

رضیان در پایان گفت: به عنوان کسی که در قوه قضائیه بودم از حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه تشکر می‌کنم و به عنوان کارشناس قضائی عرض می‌کنم که صلابت و اقتدار قوه قضائیه را از درون خود آغاز کرد و رئیس قوه از آغاز فعالیت قضائی حضور داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 399712

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/399712/مدیران-کاهش-بودجه-نیمه-دوم-سال-آماده-باشند-تعهدات-معادن-کردآباد-محقق-نشد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com