تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۹۹۷۱۲
نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران ادارات و نهاد‌ها آمادگی لازم برای مدیریت نیمه دوم سال با توجه به کاهش بودجه‌ها را داشته باشند.
۰
plusresetminus
مدیران برای کاهش بودجه‌ در نیمه دوم سال آماده باشند/تعهدات معادن کردآباد محقق نشد
به گزارش بلاغ، عبدالله رضیان در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با تبریک هفته خبرنگار و اعیاد غدیر و قربان، اظهار کرد: در شرایط تحریم و آزمایش سخت قرار داریم و بعد بیش از یک سال از تحریم، دشمن مأیوس شد و تحریم‌های جدید آنان هم همان تحریم‌های گذشته است و بر مردم از نظر معیشتی و اقتصادی فشار زیادی وارد شد و ما به عنوان مسئول برای کاهش مشکلات تلاش کنیم.

وی افزود: مدیران ادارات و نهاد‌ها آمادگی لازم برای مدیریت نیمه دوم سال با توجه به کاهش بودجه‌ها را داشته باشند.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: خسارت‌های زیر‌ساختی سیل برای شهرستان سوادکوه بیشتر از مناطق دیگر بود و با تشکر از فرماندار سوادکوه برای ساماندهی حاشیه رودخانه تلار، برای تأمین و تخصیص بودجه سیل پرداختی قابل توجه انجام نشد.

رضیان با بیان اینکه تا رسیدن فصل سرما در مسیرهای اصلی و فرعی اقدام‌های لازم با اعتبارات جدید انجام شود، گفت: اعتبار روستایی که در اختیار نماینده مجلس قرار دارد را برای طرح‌های زیر‌ساختی هزینه می‌کنیم تا به زیر‌ساخت‌ها کمک شود.

وی افزود: موضوع کک‌سازی و زغال‌شویی البرز مرکزی در حال پیگیری است و ظرفیت پایین در تولید زغال سوادکوه داریم و سعی می‌کنیم برای زغال گلیران و کردآباد تلاش کنیم.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی خاطرنشان کرد: قول و قرارهایی برای معادن کردآباد در گذشته بیان شد که محقق نشد و شرکت گلیران را به البرز مرکزی برگرداندیم ولی شرکت قبلی در حال رایزنی و فشار برای بازگشت است ولی اجازه برگشت نمی دهیم.

رضیان از برگزاری جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست، استاندار مازندران و مدیر‌کل محیط‌زیست مازندران خبر داد و با بیان اینکه تلاش ما آن است که همین مکان موجود برای کک‌سازی را مدیریت کنیم، افزود: فعلا طرحی با مصوبه تا 200 میلیارد تومان با عنوان کارخانه نَوَرد مصوبه سرمایه‌گذاری دریافت کرد و ما و فرماندار پیگیریم تا کار شروع شود تا مسکّنی برای کک‌سازی باشد که دوستان قولش را دادند ولی اجرا نکردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرک صنعتی بشل از دغدغه‌های ما است و برخی نتوانستند کار کنند و تسهیلاتی گرفتند ولی ظرفیت‌سازی برای اشتغال نشد، بیان کرد: شرکت داروسازی و طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌های فعال در شهرک صنعتی بشل در حال فعالیت خوبی هستند و با توجه به اینکه وضع نساجی و فولاد در کشور خوب است که می‌توان برای برنامه‌ریزی کرد.

وی  ادامه داد: ایجاد شهرک صنعتی در اراضی شیب‌دار و کوهپایه‌ای را می‌توان برنامه ریزی کرد.

رضیان در پایان گفت: به عنوان کسی که در قوه قضائیه بودم از حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه تشکر می‌کنم و به عنوان کارشناس قضائی عرض می‌کنم که صلابت و اقتدار قوه قضائیه را از درون خود آغاز کرد و رئیس قوه از آغاز فعالیت قضائی حضور داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴