کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست اداره کل راه آهن شمال خبر داد

بازسازی مسیر ریلی زیراب و پل سفید/ کندی سیر در مسیر سوادکوه

21 مرداد 1398 ساعت 10:00

سرپرست اداره کل راه آهن شمال گفت: بنا به نیاز راه آهن برای نوسازی ناوگان و خط اقدام به بازسازی مسیر ریلی زیراب و پل سفید کرد.


به گزارش بلاغ، خدایار طالبی در گفت‌وگویی با اشاره به کندی سیر راه‌بندی منطقه آزادمهربه دلیل بازسازی خط و ریل و افزایش تعداد خودروها به دلیل عید سعید قربان اظهار کرد: اداره کل راه آهن شمال، بنا به نیاز راه آهن برای نوسازی ناوگان و خط اقدام به بازسازی مسیر ریلی زیراب و پل سفید کرد.

وی افزود :سخت‌ترین بخش بازسازی در راه بندی‌ها است، به دلیل ترافیک سنگین و سخت بودن شرایط فنی راه بندی‌ها که بدون شک با بروز مشکلات رفت آمدی نیز همراه است.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال با بیان اینکه برای جلوگیری از مسدود شدن کامل تقاطع جاده و ریل، با اطلاع رسانی قبلی عملیات شبانه انجام شد و افزود: تلاش ده‌ها نفر پرسنل با امکانات و تجهیزات کافی سبب شد که عملیاتی ۷۲ ساعته در ۱۲ ساعت کار شبانه انجام  شود و در حال حاضرتردد با سرعت پایین‌تری انجام می‌شود.

 طالبی دلیل ترافیک سنگین را تازه بودن زیر سازی راه‌بندی و افزایش تعداد خودروها به دلیل تعطیلی عیدسعید قربان دانست و از همه خانواده‌ها، رانندگان و مهمانان عذرخواهی کرد.

وی افزود: احداث توقفگاه مسافری در منطقه آزادمهر توسط اداره کل راه آهن شمال جهت خدمت‌رسانی به دانشجویان دانشگاه آزاد، شهروندان شهر آلاشت و روستاهای منطقه ولوپی و اعلام حسن همجواری است.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال  در پایان خاطرنشان کرد: عملیات شبه‌بازسازی مسیر زیراب پل‌سفید از ابتدای مرداد ۹۸ شروع و تا ابتدای مهرماه ادامه دارد که ریل‌ها و تراورس‌ها بطور کامل تعویض می‌شوند‌.

انتهای پیام/


کد مطلب: 399710

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/399710/بازسازی-مسیر-ریلی-زیراب-پل-سفید-کندی-سیر-سوادکوه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com