BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جهادگران عرصه جهاد اقتصادی هستند استقرار افسر اطلاعاتی آمریکایی در ارکان اقتصادی کشورهای همسایه ایران | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۳۹۹۷۰۴
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز اگر ما به کارآفرینان و کسانی که در صحنه تولید حضور دارند و سرمایه‌گذاری و کارآفرینی می‌کنند به عنوان جهادگران عرصه جهاد اقتصادی نام ببریم بیهوده نیست چراکه امروز یک جنگ تمام عیار اقتصادی است.
۰
plusresetminus
سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جهادگران عرصه جهاد اقتصادی هستند/ استقرار افسر اطلاعاتی آمریکایی در ارکان اقتصادی کشورهای همسایه ایران
به گزارش بلاغ، حسین‌علی امیری در مراسم افتتاح یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان نکا با اشاره به قرار داشتن کشور در معرض تهدید، آسیب و جنگ دشمنان در مدت 40 سال گذشته با روش‌های مختلف، اظهار کرد:  یک روزی مشکلات داخلی و جنگ داخلی راه انداختند و بعد از آن هم رژیم بعث را علیه نظام جمهوری اسلامی تهییج و تحریک کردند.

وی افزود: البته با رهبری امام راحل و مقاومت مردم نقشه‌های آنان نقش بر آب شد و شکست خوردند و هرچه جلوتر آمدیم ما را با یک جنگ تمام عیار اقتصادی مواجه کردند که امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه استکبار جهانی اقتصاد کشور ما را نشانه گرفته خاطرنشان کرد: بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها را اکنون شاهد هستیم که رژیم نابخرد آمریکا و رئیس جمهور غیرقابل پیش‌بینی آن دارد علیه ملت و نظام ما اعمال می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: وزرات خزانه‌داری آمریکا به عنوان اتاق جنگ این نبرد نابرابر و تحریم‌های تحمیلی علیه ایران نیروهای خود را چند برابر کرد آنها نه تنها با کشورهایی که با ما مراوده اقتصادی داشتند تماس گرفته و از ادامه همکاری با ما آنها را نهی و تهدید کردند بلکه با شرکت‌های خصوصی نیز که با اقتصاد ما در ارتباط بودند تماس گرفته و تهدید کردند.
 
* استقرار افسر اطلاعاتی آمریکایی در ارکان اقتصادی کشورهای همسایه
وی گفت: نه تنها با دولت‌ها و اشخاص حقوقی بلکه با اشخاص حقیقی نیز که می‌خواهند با اقتصاد ما و نظام جمهوری اسلامی مراودات بانکی و مالی داشته باشند نیز تماس می‌گیرند و تهدید می‌کنند.

امیری تصریح کرد: آمریکایی‌ها در بانک‌های مرکزی و وزارت دارایی بعضی از کشورهای همسایه ما افسر اطلاعاتی مستقر کردند که از مراودات اقتصادی، بانکی و مالی با ایران جلوگیری کنند چون زمانی که یکطرفه از برجام خارج شدند فکر می‌کردند که ما هم خارج می‌شویم و تحریم‌های سازمان ملل بر می‌گردد.

وی افزود: اما دیدند اینگونه نشد و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده بود شکست خوردند و اقتصاد کشور را نشانه رفتند و مرتب مزاحمت‌های اقتصادی و حلقه تحریم‌های ظالمانه و نابرابر را که جنایت علیه بشریت و تروریسم دولتی است را تنگ کردند تا شاید مردم را به ستوه آورده و اقتصاد ما را کاملاً ناکارآمد کرده و موجبات فروپاشی را فراهم کنند.
 
* حیرت دشمنان از ایستادگی اقتصادی ملت ایران
معاون رئیس جمهور اذعان کرد: آن‌ها هیچ موقع فکر نمی‌کردند که صنعت ما اینچنین سرپا بماند و صنعتگران ما غیرتمندانه و وطن‌دوستانه برای سر پا نگه داشتن صنعت و ایجاد اشتغال و ارتقای سطح معیشت مردم اینچنین عمل کنند.

این مسئول اضافه کرد: امروز اگر ما به کارآفرینان و کسانی که در صحنه تولید حضور دارند و سرمایه‌گذاری و کارآفرینی می‌کنند به عنوان جهادگران عرصه جهاد اقتصادی نام ببریم بیهوده نیست چراکه امروز یک جنگ تمام عیار اقتصادی است که در این نبرد نیز مانند جنگ نظامی خسارت‌هایی وجود دارد.

وی گفت: البته در جنگ نظامی افراد مجروح و شهید را مردم می‌بینند اما در جنگ اقتصادی که یک جنگ خاموش است خسارت‌ها اینگونه نیست و دشمنان هیچگاه باور نمی‌کردند در این نبرد نابرابر و تحریم‌های ظالمانه مردم و صنعتگران ما بتوانند در جهت پیشبرد امورات کشور این چنین واحدهایی را به سامان برسانند.
 
* افق روشن اقتصادی در 6 ماه دوم سال
امیری تأکید کرد: با همه مشکلاتی که دشمنان ایجاد کردند ما می‌بینیم هر روز و هفته در گوشه‌ای از کشور طرح‌های تولیدی بزرگی دارد به نتیجه و سامان می‌رسد که تا پایان سال پروژه‌های دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد کشور برای وضعیتی که در آن قرار داریم دارای برنامه است.

وی افزود: هر روز آنها حلقه تحریم‌ها را تنگ‌تر می‌کنند اما شرایط اقتصادی ما رو به بهبود است و با همه مشکلات، آرامشی در فضای اقتصادی کشور به خصوص در زمینه پولی و بانکی حاکم شده که از 6 ماه دوم امسال شرایط بهتر نیز می‌شود و آثار این پیروزی خود را نشان می‌دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: رونق تولید یکی از سیاست‌های راهبردی دولت است که افتتاح چنین صنایع تولیدی چرخه‌های بیشتری را برای اشتغال ایجاد می‌کند و در شرایط فعلی اگر کسی بتواند برای مردی شغل ایجاد کند تا در مقابل خانواده شرمنده نباشد اجر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.
 
* اتکا به ظرفیت داخلی راه برون رفت از مشکلات
این مسئول اضافه کرد: وقت گذاشتن برای کار و رونق تولید در روز عرفه اجر دعای عرفه را خداوند خواهد نوشت و برای ما اولیت بیتشری دارد تا به عبادت شخصی بپردازیم البته راه جبران برای آن وجود دارد.

وی در پایان راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را اتکای به ظرفیت‌های داخلی از نیروی انسانی گرفته تا مسائل دیگر دانست و گفت: با اتکای به توان داخلی اقتصاد کشور رونق بیشتری از پیش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴