تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۹۹۶۸۵
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن هیچ چیز برای گفتن در ایران ندارد، گفت: وضعیت اردوگاه دشمن بحرانی است.
۱
plusresetminus
وضعیت اردوگاه دشمن بحرانی است/انهدام پهباد امریکایی خیلی‌ها را انگشت به دهان کرد
به گزارش بلاغ، سردار رمضان شریف در مراسم روز خبرنگار که در سپاه کربلا استان با حضور خانواده شهید مدافع حرم هادی باغبانی و اهالی رسانه در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر تنها نسخه شفابخش در برابر توطئه دشمنان گوش به فرمانی فرمایشات حکیمانه رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه در 40 سال گذشته در حال مقابله با دشمن هستیم تصریح کرد: استکبار نمی تواند گفتمان مبتنی بر فطرت انسانی را تحمل کند.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز باید با بستن راههای نفوذ فرهنگی و اقتصادی اجازه ضربه زدن دشمن به کشور را ندهیم.

این مسئول ادامه داد: محور اول عملیات رسانه‌ای دشمن این است که ما را گذشته خودمان پشیمان کنند، محور دوم که در حال حاضر در دستور کار است این است که همه چیز را بحرانی و در آستانه سقوط نشان دهند.

شریف خاطرنشان کرد: ایران تمام مولفه‌های اقتدار یک نظام شاخص و زبانزد را دارد و کدام کشور می‌تواند ادعا کند که امن‌تر از ایران است.



وی با اعلام اینکه به برکت خون شهیدان و تدابیر رهبری دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد، ادامه داد: در آستانه انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دشمن تلاش می کند که بگوید در ایران آزادی نیست.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انهدام پهباد امریکایی خیلی را انگشت به دهان کرد، گفت: امروز می‌بینیم که دشمنان ما و بالاخص آمریکایی ها تلاش می کنند که از طریق شبکه های رسانه ای و ماهواره ای و فضای مجازی به جوانان ما تصویر دیگری از انقلاب و حمهوری اسلامی ارائه کنند؛ زیرا جوانان ما نسبت به گذشته انقلاب به دلیل اینکه به چشم خود ندیده اند، خالی از ذهن هستند. آنها که انقلاب و ظلم آمریکایی ها و فساد شاه را در کشور دیدند و با تمام وجود لمس کردند، تصویر دیگری از انقلاب دارند.

این مسئول تصریح کرد: امام خمینی(ره) به واسطه انقلاب این نظام سراسر استبداد و فاسد را از این کشور برکند و آمریکایی ها را با خاری و خفت از کشور بیرون کرد و کشور را با همه امکاناتش به دست مردم که به فرموده حضرت امام صاحبان اصلی کشور و انقلاب هستند، تحویل داد.

شریف یادآور شد: فرزندان این ملت در طول 40 سال گذشته ضمن درگیری لحظه به لحظه با دشمن از این کشور حفاظت و حراست کردند و در کنار آن پیشرفت های شگفت انگیزی نیز در حوزه آبادانی، عمران، رفاه مردم و سازندگی کشور ارائه کردند.

وی با بیان اینکه امروز امریکایی ها دست خالی هستند، گفت: در واقع آمریکایی ها به یک ابرقدرت پوشالی تبدیل شدند. آمریکایی ها که یک روزی صدام را با  12 لشگر مجهز و پشتیبانی چندین کشور دنیا به جان این ملت انداختند. یک روزی سازمان جهانی منافقین را در اختیار داشتند و در گوشه و کنار کشور ما گروهک ها و در سال های اخیر داعش و القاعده را داشتند.
 
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه  اگر به خوبی برای جوانان ما تحلیل شود می فهمیم که دست آمریکایی ها در برخورد با انقلاب چقدر خالی است، بیان کرد: وزیر امور خارجه آمریکا با یک دختر بچه خبرنگاری که از ایران فرار کرده و دختر خادم یک مسجد و محجبه بوده و استحکام شخصیتی ندارد که نه تنها روسری و مانتو ندارد، بلکه با تاپ و تیشرت با وزیر امور خارجه آمریکا ملاقات می کند. واقعا ملت باید به این  قدرت پوشالی آمریکایی ها بخندند.
 
این مسئول تاکید کرد: مطمئن باشید که به برکت خون شهیدان و مجاهدت فرزندان شما در کشور به زودی زود ما از این موانع عبور خواهیم کرد و در حوزه اقتصادی هم آمریکایی ها شکست جبران ناپذیری را تحمل خواهند کرد، همانگونه که در حوزه نظامی شکست خوردند و امروز دستشان بالاست و دست به دامن دختر بچه خبرنگار به عنوان یک سرمایه شده اند. چقدر اینها ضعیف و مفلوک شدند و به برکت خون شهیدان، مقاومت ملت و فهم و شعور ملت زانو زدند. دستشان خالی است و بی محتوا شدند.


 
فرمانده سپاه کربلا نیز با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم در اولویت است، اظهار کرد: در سپاه فقط خدمت رسانی به مردم را نداریم بلکه در عرصه جهاد علمی، حوزه فرهنگی، کمک به سیل زدگان، ایجاد شغل و اقتصاد مقاومتی در دستور کار است.

سردار محمدحسین بابایی افزود: روز خبرنگار رو فراموش نکنیم چرا که خبرنگاران بدانند روزی مهم برای آنها نامگذاری شده است.
 
حجت الاسلام یدالله غلامی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران نیز با تبریک دهه ولایت ،اظهار کرد: حکومت دینی ، ولایی و نظام اسلامی از نعمات بزرگی بوده که نصیب ما شده است و باید این نعمت را شکرگزار باشیم.
 
وی با اشاره به مناسک روز عرفه افزود: باید خدا رو شکر کنیم که درحکومت دینی و ولایی متولد شده ایم که دشمن با تمام قوا به جنگ نظام دینی آمده تا این حکومت را براندازد.

در پایان این همایش از خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷