کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون اداره کل میراث فرهنگی مازندران در گفتگو با بلاغ اعلام کرد/

اقامت بیش از 2 میلیون گردشگر نوروزی در مازندران / معرفی شهرهای مسافرپذیر

5 فروردين 1393 ساعت 11:57

مازندران در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی امسال تا کنون رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه سفرهای مسافران و گردشگران نوروزی از 28 اسفندآغاز شد گفت: تا سوم فروردین 2میلیون و 645 هزارو 365 نفر شب در اقامتگاه های استان به مدت 4 شب و 5 روز اقامت کردند اما مدت اقامت مسافران و گردشگران پارسال در این مدت 3 شب و 4 روز بوده است که امسال  افزایش یافته است .
باقری افزود: بیشتر مسافران و گردشگران درشهرستان های بابلسر ، چالوس، ساری ، رامسر،محمود آباد ،نور و کلاردشت اقامت کردند.
وی خاطر نشان کرد :به شکایت های مسافران و گردشگران در این مدت رسیدگی و با متخلفان بر خورد و رضایت این مسافران و گردشگران فراهم شد و در مقایسه با سال گذشته در این مدت  60 درصد شکایت ها کاهش یافت.
باقری مناسب بودن آب و هوای مازندران ،برگزاری دو نمایشگاه ملی صنایع دستی در شهرستان های ساری و رامسرو تغییر نکردن قیمت اقامت گاه ها  و از همه مهم تر نظارت و کنترل ناظران ادارات مرتبط بر واحد های خدماتی ،رفاهی وتفریحی در این مدت را مهم ترین دلایل کسب رتبه برتراستان در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی بیان کرد.
وی خاطر نشان  کرد : در حال حاضر تعداد تورهای گردشگری خارجی مشخص نیست و آمار دقیق آنها در روز های آینده داده می شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران تاکید کرد: مازندران آمادگی کامل برای پذیرائی از مسافران و گردشگران نوروزی  را دارد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران در پایان گفت : مسافران و گردشگران می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف  به  سامانه  09669 پیامک ارسال کنند .


کد مطلب: 39964

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/39964/اقامت-بیش-2-میلیون-گردشگر-نوروزی-مازندران-معرفی-شهرهای-مسافرپذیر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com