تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۳۹۹۴۱۷
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن بسیار کشور ما را تهدید می‌کرد اما اکنون پس از متلاشی کردن هواپیمای جاسوسی، آنها دیگر تهدید نمی‌کند؛ هرچند اگر خوف نداشتند، یک روز هم مهلت نمی‌دادند اما به فضل خداوند ترس در دل دشمن افکنده شد.
۰
plusresetminus
عقب‎نشینی آمریکا مقابل اقتدار نظامی ایران /انقلاب مردم مصر به‌دلیل نبود ولایت شکست خورد
به گزارش بلاغ، آیت‌الله علی معلمی در نخستین یادواره شهدای منطقه کردآباد سوادکوه با تأکید بر اهمیت اقامه نماز اول وقت و عدم سهل‌انگاری در برابر نماز، با اشاره به سخن پیامبر اسلام بی‌نمازی را برابر کفر دانست و با توجه به آیه قرآن گفت: آنچه کفار را به جهنم افکند، بی‌نمازی‌شان بود.

وی با اشاره به سخن امام علی (ع) مبنی بر اینکه پس از نماز، جهاد در راه خدا اشرف اعمال است، با اشاره به شهدای جنگ تحمیلی و عزت و یادبود آنها بعد از گذر 35 سال از شهادتشان، گفت: افرادی ممکن است مظلومانه کشته شوند اما حداکثر سالگردی و تمام، ولی شهدا پس از سال‌ها همچنان یادشان پابرجاست و این امر سندی بر شرافت شهدا است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تفاوت جهاد در راه خدا و جنگیدن برای طاغوت، در رابطه با جنگ تحمیلی گفت: بعثی‌ها متجاوز بودند اما ما دفاع کردیم و دفاع امری الهی و از این رو است که خداوند به رزمندگان ما عزت و شرف داد و علاوه بر آن برای خانواده و جامعه و نظام هم عزت آورد.

وی با بیان اینکه هیچ کس جز خداوند سزاوار ملاحظه نیست، افزود: احترام به پیران و بزرگان نیز از باب اطاعت از دستور خداوند است وگرنه اگر بخواهیم برای هر کسی غیرخدا ملاحظه کنیم، گرفتار شدیم.

این مسئول با اشاره
به امتحان سخت مردم کوفه در زمان امام حسین (ع) گفت: مردم کوفه از اول قصد نداشتند که امام حسین (ع) را بکشند، اما گرفتار امتحان سخت خدا شدند و امیدواریم که امتحان ما در زندگی سخت نباشد.

وی یکی از امتحانات خداوند را تهدیدات دشمن برشمرد و با بیان اینکه در درجه اول فرد مبتلا شده و با تهدیدات، آزموده به ترس می‌شود، گفت: دشمن بسیار کشور ما را تهدید می‌کرد اما اکنون پس از متلاشی کردن هواپیمای جاسوسی، آنها دیگر تهدید نمی‌کند؛ هرچند اگر خوف نداشتند، یک روز هم مهلت نمی‌دادند اما به فضل خداوند ترس در دل دشمن افکنده شد.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری بر اهمیت مسئله ولایت تأکید کرد و افزود: اگر نعمت امامت و ولایت نبود، انقلاب ما نیز گرفتار سرنوشتی مثل سرنوشت مصر می‌شد، مردم مصر هم انقلاب کردند اما انقلابشان به دلیل نبود ولایت شکست خورد.

وی با اشاره به سخن امام راحل در رابطه با ولایت مطلقه فقیه و مخالفت برخی از افراد با ایشان، گفت: این طور نیست که خداوند در عصر غیبت لطفش را دریغ کرده باشد و امام معصوم گاهی نائب خاص و گاهی نائب عام معرفی می‌کردند و در غیبت کبری، نائب عام همان فقیه عادل و مطیع امر خدا است و این رزمندگان در سایه همین اطلاعت از ولی فقیه جان دادند و خداوند به آنها عزت عطا کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴