تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۹۹۲۱۴
بنابر ابلاغ رئیس هیئت فوتبال مازندران با تقدیر از زحمات رضا شهمیری رئیس سابق هیئت فوتبال نکا، مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش این شهرستان با حفظ سمت به سرپرستی هیئت فوتبال نکا منصوب شد.
۰
plusresetminus
تغییر به رأس هیئت فوتبال نکا رسید/ سرپرستی رضایی با حفظ ریاست در اداره ورزش و جوانان
به گزارش بلاغ، درحالی که در روزها و ماه‌های اخیر شنیده‌ها از امکان تغییرات در برخی هیئت‌های ورزشی شهرستان نکا حکایت داشت سرانجام قرعه یکی از این تغییرات به نام هیئت فوتبال این شهرستان افتاد.

بر این اساس طی حکمی از سوی غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران ضمن تقدیر از زحمات رضا شهمیری که در مدت چند سال گذشته ریاست هیئت فوتبال شهرستان نکا را بر عهده داشت مجتبی رضایی به عنوان جانشین وی منصوب شده است.

البته مجتبی رضایی که هم‌اکنون مدیر ورزش و جوانان شهرستان نکا نیز به شمار می‌آید تا تعیین رئیس جدید هیئت فوتبال نکا به صورت موقت و به عنوان سرپرست عهده‌دار مسئولیت هیئت فوتبال این شهرستان خواهد بود.

طبق ابلاغ رئیس هیئت فوتبال استان مازندران، رضایی باید با هماهنگی و استفاده از نظرات پیشکسوتان و صاحب‌نظران در راستای رشد هرچه بیشتر ورزش فوتبال در شهرستان نکا تلاش کند.

البته این تغییر و تحول تاکنون تنها با ابلاغ نامه رئیس هیئت فوتبال استان به ریاست اداره ورزش و جوانان نکا بوده و برنامه‌ای برای تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید هیئت فوتبال شهرستان اعلام نشده است.

در این راستا باید منتظر اقدامات مجتبی رضایی به منظور اداره امور هیئت فوتبال شهرستان تا معرفی رئیس جدید و همچنین تغییر و تحولات احتمالی در سمت‌هایی نظیر دبیرکلی و دبیر کمیته‌های تخصصی هیئت فوتبال نکا در آینده نزدیک بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴