تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۳۹۹۰۳۸
بمناسبت فرارسیدن روز خبرنگار شهرداری و شورای شهر قائم‌‎شهر مراسمی جهت تجلیل از خبرنگاران این شهرستان برگزار کردند که شهردار با عقده‌گشایی شخصی برخی رسانه ها و اعضای شورای منتقد را دعوت نکرد.
۰
plusresetminus
عقده‌گشایی شهردار قائم‌شهر در روز خبرنگار
به گزارش بلاغ، بمناسبت فرارسیدن روز خبرنگار شهرداری و شورای شهر قائم‌‎شهر مراسمی جهت تجلیل از خبرنگاران این شهرستان برگزار کردند که برخی از رسانه‌های منتقد عملکرد شهرداری و شورای شهر در این مراسم دعوت نشدند.

شهردار جدید قائم‌شهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران قائم‌شهر در شهرداری، نقد را باعث پیشرفت هر مجموعه دانست و اصحاب رسانه را کمک‌رسان شهرداری و شورای شهر و دیگر دستگاه‌های اجرایی بیان کرد اما با عدم دعوت از رسانه‌های منتقد نشان داد که خود نیز اعتقادی به سخنانش ندارد.

شهرداری که در دو سال اخیر نشان داد حتی از زحمات شهردار سابق خود تجلیل نمی‌کند و مراسم تکریم نمی‌گیرد نباید انتظار داشت رسانه‌های منتقد را دعوت کند، چرا که اعتقادی به این کارها ندارد.

البته عقده‌گشایی شهردار جوان قائم‌شهر تنها در دعوت از خبرنگاران نبود چراکه در این مراسم حتی از اعضای شورای شهری که مخالف شهردار شدن بودند نیز دعوت نکردند تا جایی‌که یکی از اعضای شورا در صفحه اینستاگرام خود از خبرنگاران عذرخواهی کرد که در مراسم شرکت نکرد.

اما اکنون سخنی با عباس صالح‌زاده که اکنون دنبال عقده‌گشایی های شخصی در شهرداری است:

ای کاش به جای اینکه از نقد در مورد عدم جمع‌آوری زباله، نصب پرتعداد بنرهای تبریک مسئولیت شما،جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از خیابان، اشتباه در خط کشی خیابان کفشگرکلا و عدم آسفالت خیابان مهمانسرا و پیام‎آوران ناراحت شوید به سخن خود پایبند بودید و نقد را سازنده قلمداد می‌کردید و بدنبال رفع مشکلات بیان شده بودید نه اینکه خبرهای انتقادی را تخریب شهرداری بدانید.

شما اصحاب رسانه را به نقد از کمیسیون‌های شورای شهر دعوت می‌کنید حال بدانید که دوره ریاست شورای شهر شما بیشترین تعطیلی جلسات و غیرعلنی شدن را شاهد بودیم و هیچ فضایی برای جلسات کمیسیون‌ها و نقد توسط خبرنگاران ایجاد نکردید پس خواهشا شوآف‌ها را تمام کنید و به جای سخن در مورد چیزهایی که خود پایبند نیستید کمی برای مردم شهر کار کنید که دیگر گوش‌شان از شعارهای مدیران شهر پر شده است.

امیرسدی
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷