تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۳۹۸۹۶۱
اظهارات امروز صبح حسن روحانی مبنی بر اینکه "اگر به تلفن اوباما جواب نمی دادم برجام شکل نمی گرفت" با واکنش جالب کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.
۰
plusresetminus
ماجرای یک تماس تلفنی و اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی به اظهارات امروز رئیس جمهور
به گزارش بلاغ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهارات امروز صبح حسن روحانی مبنی بر اینکه "اگر به تلفن اوباما جواب نمی دادم برجام شکل نمی گرفت" با واکنش جالب کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.
کاربران شبکه های اجتماعی با دست مایه قرار دادن جمله "اگر به تلفن اوباما جواب نمی دادم" مشکلات اقتصادی پس از برجام را ناشی شرایط از تن دادن به این توافق عنوان کرده اند!
 
در بین کاربرانی که درمقام پاسخگویی به اظهارات امروز رئیس جمهور برآمدند، «دختر بی باک» یکی از هزاران کاربری بود که از این کلید واژه استفاده کرده و نوشته: اگه به این تلفن جواب نمی دادی دلار و ماشین و لوازم خانگی این اندازه گران نمی شد و امثال من که نتوانستیم ازدواج کنیم الان سر زندگی خود بودند!
 
بر اساس این گزارش، نظر سنجی ایسپا در آخرین گزارش خود اعلام کرده که بیش از ۶۰ درصد مردم معتقدند برجام برای کشور مفید نبوده و بیش از ۴۰ درصد مردم نیز مشکل برجام را ناشی از متن برجام می دانند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴