تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۳۹۸۹۵۷
جانشین فرمانده سپاه کربلا گفت: تفکر و روحیه مجاهدانه دوران دفاع مقدس کارآمدترین مدلی است که می‌تواند ما را از گردنه‌های سخت عبور دهد.
۰
plusresetminus
عبور از گردنه‌های سخت با تفکر و روحیه مجاهدانه دوران دفاع مقدس
به گزارش بلاغ، در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و بسیجیان در اردوگاه متمرکز کشوری شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد، محمدرضا خمسیه به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه رامسر معارفه و از خدمات محمد محمدی قاسم‌آبادی تکریم شد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: با پایان یافتن جنگ ۸ ساله تهاجمات دنیای استکبار به جبهه های دیگر انتقال پیدا کرد و دشمنی استکبار به شکل دیگری بر علیه انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

حسین محمدرضایی افزود: پیام انقلاب اسلامی در جنگ ۸ ساله به جهانیان ابلاغ شد و همه روحیه استقامت و شهادت‌طلبی مردم ایران را به عینه دیدند.

وی بیان کرد: در اواسط جنگ بسیاری از تئوریسین های جبهه استکبار به این نتیجه رسیدند که جنگ با ایران نتیجه دفعی دارد.

این مسئول تصریح کرد: امروزه در عرصه هایی همچون سیاست، دیپلماسی، فرهنگی، فضای مجازی، نهاد خانواده و علم دشمن حضور دارد و با اعتقادات و فرهنگ ما می جنگند.

محمدرضایی با بیان اینکه  تمرکز دشمن روی اقتصاد انقلاب اسلامی است تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی به دنبال نافرمانی مدنی در جامعه ایران هستند تا بتوانند به وسیله مشکلات اقتصادی مردم را وادار به اغتشاش و تقابل با حاکمیت کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: هوشمندی مردم ما و استقامت مردم فهیم ایران موجب شکست دشمن است و این یک واقعیت بی مثال است که باید دشمنان آن را باور کنند.

وی با اشاره مدلی کارآمد و موثر برای پیروزی در جنگ ترکیبی فعلی بیان کرد: تفکر و روحیه مجاهدانه دوران دفاع مقدس کارآمدترین مدلی است که می تواند ما را از گردنه های سخت عبور دهد.

این مسئول اظهار کرد: حضور مردم در صحنه ها و میدان های مختلف همیشه موجب شکست دشمن و پیروزی جبهه انقلاب اسلامی شده است.

محمدرضایی افزود: در زمان دفاع مقدس همه گوش به فرمان حضرت امام راحل بودند امروز هم باید فرمایش رهبر معظم انقلاب نصب العین کارهای ما باشد.


سپاه و بسیج رامسر در خط مقدم کمک به مردم

فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج رامسر نیز گفت: فعالیت‌های اشتغال و محرومیت زدایی در بخش های مختلف کشاورزی، خانه های محرومان، اقتصاد مقاومتی را همیشه در دستور کار داشتیم و توانستیم اقدامات خوبی را به انجام برسانیم.

محمد محمدی یادآور شد: ماموریت گشت های محله محور، اردوهای جهادی، برنامه ها و مراسمات فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه هایی بود که در انجام آن تلاش های زیادی داشتیم.

این مسئول ادامه داد: مجموعه ورزشی شهرستان برای تحول در قشر جوان و شور نشاط فعالیت ها و طرح های خوب و اثرگذاری را به انجام رساند و توانست در رشته های مختلف ورزشی حایز موفقیت های بسیاری شود.

وی با قدردانی از مجموعه های مختلف اداری، فرهنگی، ورزشی شهرستان و هئیت های امنای مساجد، هیات رزمندگان، هیئت حضرت حر و هئیت حضرت ابوالفضل (ع) تصریح کرد: در اتفاقات و حوادث رخ داده در کشور همانند سیل و زلزله سپاه و بسیج رامسر به طور جدی و قابل توجهی پای کار آمد و با هم افزایی بین مجموعه های مختلف و دریافت وجوه نقدی و غیرنقدی خیرین کمک های را به مردم و مناطق حادثه زده ارسال کند.

همدلی و انسجام لازمه موفقیت

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج رامسر نیز گفت: تلاش می‌کنیم تا با حمایت همه مردم و بسیجیان گام های موثری را در شهرستان برداریم.

خمسیه بیان کرد: سپاه و بسیج امروز بیشتر در عرصه های مختلف و در قامت سازندگی و فرهنگی حضور دارد و برای اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: برای بسیج بن بستی وجود ندارد و راهکار و لازمه موفقیت در همه امور اتحاد و انسجام است.

وی در پایان گفت: فضای وحدت و همدلی در اولویت کارها است و این لازمه همه ماموریت ها باید باشد.

نصب آرم سپاه در فرمانداری افتخار ماست

فرماندار رامسر نیز گفت: سپاه به عنوان یک نیروی قدرتمند نظامی و اجتماعی در عرصه های مختلف بسیار خوش درخشید و جمله امام (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود بسیار ارزشمند است.

محمد آزاد با اشاره به اینکه دشمنان در داخل و خارج مرزهای کشور می‌خواهند با رجزخوانی برای نظام چالش ایجاد کنند اظهار داشت: وجود پربرکت مقام معظم رهبری و همراهی های دولت و مردم در کنار یکدیگر تمامی برنامه های دشمن را ناکام میگذارد.

وی افزود: دشمن اگر بخواهد به چشم بد به سپاه نگاه کند دولت و مردم به حمایت از این نهاد عزیز بر می‌خیزند و افتخار ماست که آرم سپاه را در فرمانداری نصب کنیم.

آزاد گفت: وقتی دشمن، وزیر امور خارجه را تحریم می‌کند ، سپاه در برابر این حرکت موضع می‌گیرد که این نشان می‌دهد همه نهادهای در کنار یکدیگر هستند.

این مسئول افزود: ممکن است هریک از ما سلیقه های مختلف سیاسی داشته باشیم اما برای حفظ نظام ، رهبری و اسلام در کنار هم قرار داریم از هیچ چیزی کوتاه نخواهیم آمد.

این مسئول با اشاره به اینکه بارش ۳۱۳ میلی متری باران در ۱۳ مهرماه سال گذشته مشکلاتی را برای شهرستان ایجاد کرده بود ادامه داد: بسیجیان شهر نگفتند که حل این بحران وظیفه دولت است بلکه چکمه‌پوش وارد میدان شدند.

وی افزود: دولت در برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴