کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکمیل اسکله رو_ور ریلی بندرامیرآباد زودتر از زمان تعیین شده

14 مرداد 1398 ساعت 15:02

معاون منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد پروژه تکمیل اسکله رو_ور ریلی بندرامیرآباد را یک پروژه ملی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری بندر و اهتمام پیمانکار زودتر از زمان تعیین شده این طرح به اتمام برسد.


به گزارش بلاغ، شرکت ایرانی مجری پروژه اسکله رو_رو ریلی بندرامیرآباد به همراه مشاور اروپایی خود برای هماهنگی برنامه های در دست اقدام تکمیل این اسکله در بندرامیرآباد حاضر و با مسئولین این بندر گفتگو کردند.

معاون فنی و مهندسی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در این دیدار که در روز شنبه (۱۲ مرداد ماه ۹۸) انجام شد با بیان اینکه اسکله رو_ور ریلی یکی از نیازهای اساسی کشور برای فعالیت اقتصادی در دریای خزر می باشد بر زمان بندی دقیق اجرای این پرژه با توجه به اعتبار بین المللی آن تأکید کرد.

کمال عبداللهی با اشاره به اینکه  راه اندازی کامل این پروژه در چند بخش مختلف تعریف شده است تصریح کرد مشاوران خارجی می بایست به صورت میدانی در این پروژه حضور و فعالیت کنند.

وی پروژه تکمیل اسکله رو_ور ریلی بندرامیرآباد  را یک پروژه ملی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با همکاری بندر و اهتمام پیمانکار زودتر از زمان تعیین شده این طرح به اتمام برسد.

عبداللهی گفت: بندر امیرآباد تنها بندر دارای اسکله رو_رو ریلی در کشور می باشد که با راه اندازی آن میزان حمل و نقل ریلی ، ترانزیت و تنوع کالا در این بندر افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 398793

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/398793/تکمیل-اسکله-رو-ور-ریلی-بندرامیرآباد-زودتر-زمان-تعیین-شده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com