تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۹۸۶۴۳
رئیس مجمع بسیجیان شهرستان نکا با اعلام تشکیل و آغاز به کار این تشکل متشکل از هفت گروه تخصصی به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن و دارای وظیفه محتوایی مجمع، احصاء مسائل و مشکلات شهرستان، ارائه راه‌کارها و تدوین بسته‌های سیاستی را رویکرد اصلی آن برشمرد.
۰
plusresetminus
مجمع بسیجیان شهرستان نکا تشکیل شد/ هفت گروه تخصصی محتوایی، مهمترین رکن مجمع
حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تشکیل و شروع به کار مجمع بسیجیان شهرستان نکا، اظهار کرد: با توجه به رویكردهای تحولی سال‌های اخیر، به ویژه راه‌اندازی مجامع بسیجیان، حركتی ارزشمند و خردمندانه شكل گرفته است كه می‌تواند منشأ اثر و موجب تحول و نقش‌آفرینی در عرصه‌ها و سطوح مختلف اجتماعی گردد.

وی افزود: بهره‌مندی از ظرفیت فكری بسیجیان اندیشه‌ورز، خواص و نخبگان جامعه راهبرد مباركی است كه در راستای تحقق مردم‌سالاری دینی الگویی موفق خواهد بود و قادر است در عرصه‌های متنوع، جامعه را راهبری و این ظرفیت را دارد كه در لایه‌ها و سطوح و شئون مختلف اثرگذار بوده و در راستای دولت‌سازی، اعتلای اجتماعی و جامعه اسلامی گام بردارد.

رئیس مجمع بسیجیان نکا خاطرنشان کرد: با این معیار، مجمع بسیجیان شهرستان نكا، تشكیل شد كه این مجمع شامل هفت گروه تخصصی با عناوین اقتصاد و زیربنایی؛ فرهنگی و اجتماعی؛ سیاست داخلی و خارجی؛ حقوقی، قضایی و امنیتی؛ آموزش، تحقیقات و فن‌آوری؛ مدیریت و حکمرانی؛ رسانه و فضای مجازی می‌شود.

این مسئول با بیان اهمیت ارکان اصلی و تخصصی در کارآمدی و اثرگذاری هرچه بیشتر مجمع در شهرستان، اضافه کرد: گروه‌های هفت‌گانه به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن مجامع بسیجیان محسوب شده و وظیفه محتوایی مجمع را بر عهده دارند.

وی گفت: بنابراین اعضای این گروه‌ها که مجموعه‌ای از صاحب‌نظران، اندیشه‌ورزان، متخصصان و پ‍‍‍‍ژوهشگران بسیجی شهرستان هستند با هم‌اندیشی، تحقیق و پژوهش با محوریت حل مساله، مسائل و مشکلات شهرستان را احصاء و نسبت به ارائه راه‌کارها و تدوین بسته‌های سیاستی اقدام می‌نمایند.

باقری در ادامه تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، هر كشوری مسایل و مشكلاتی دارد كه باید حل شوند آن هم به صورت علمی؛ بنابراین مجمع بسیجیان شهرستان نكا در این راستا دنبال اهدافی نظیر احصا مسایل شهرستان و ارایه راه حل‌های تخصصی به منظور كمك به كارآمدسازی دستگاه‌ها و سازمان‌ها، امید بخشی به مردم و اعلام مواضع و مطالبه‌گری برای رشد جامعه و پیشرفت كشور، در راستای حفظ و تحقق اهداف انقلاب اسلامی، است.

وی تأکید کرد: از همه دلسوزان نظام مخصوصاً نخبگان و اندیشه‌ورزان بسیجی تقاضا می‌شود چنانچه در حوزه هفت‌گانه فوق ایده، طرح و یا راه حلی دارند، مراتب را به صورت مکتوب به جانشین فرماندهی سپاه شهرستان نکا ارائه دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴