تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۳۹۸۳۶۰
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حافظ امنیت خلیج فارس هستیم و در خلیج فارس به هیچ کشور و قدرت فرامنطقه‌ای اجازه شرارت و ناامنی نخواهیم داد.
۰
plusresetminus
حافظ امنیت خلیج فارس هستیم/ دشمن جرات ورود به میدان نظامی را ندارد
به گزارش بلاغ، امیرسرتیپ امیر حاتمی پنجشنبه شب در یادواره شهدای روستای لاشک کجور نوشهر اظهار کرد: شهدا با مقاومت، ایستادگی، عزت،سرافرازی استقلال  و تمامیت ارضی از انقلاب دفاع کردند که این ایستادگی از یک باور عمیق ناشی می‌شود.

وی با اعلام اینکه ثمره و میوه این پیام شهدا را تجربه کردیم و بارها دیدیم، تصریح کرد:  هرجا که کار بزرگی در کشور اتفاق افتاد حتما خون شهید و شهیدانی پای آن ریخته شد از مشروطه تا دفاع مقدس تا انقلاب اسلامی  را به عینه می‌توان مشاهده کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در جنگ تحمیلی در مقابل تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب عالم ایستادگی کردیم و صدام جنایت کار با تمام حمایت های مالی و نظامی و جنگ افزاری شوروی ، آلمان ، فرانسه ، آمریکا به زباله دان تاریخ رفت.

این مسئول ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای تجهیزات نظامی پیشرفته در هوا، دریا و خشکی است و دشمنان جرات برخورد در میدان نظامی را به خود نمی‌دهند.

حاتمی خاطرنشان کرد: با تجهیزات صنعت دفاعی بومی ساخته شده توسط دانشمندان و متخصصان داخلی ( از جمله رادار ثامن و سامانه سوم خرداد ) توانستیم پیشرفته ترین پهپاد آمریکایی را کشف و سرنگون کنیم.

وی گفت: امروز دشمنان به دروغ اعلام می‌کنند که به دنبال تحریم ملت ایران نبوده و خواهان گفت وگوی بدون پیش شرط هستند و  در رفتاری متناقض و آشکار در دنیا ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را تحریم می‌کنند. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه تمام تحرکات کشورهای فرامنطقه ای در خلیج فارس و اطراف کشورمان را شبانه روز رصد می کنیم، بیان کرد: نیروهای مسلح کشورمان ریشه و تکیه مردمی دارد و به آن افتخار می کنیم.

این مسئول با اعلام اینکه اجازه نمی‌دهیم حق ملت ایران ضایع شود، ادامه داد: امروز تمام نیازهای صنایع دفاع را خودمان تولید می کنیم.

حاتمی در پایان گفت: ملت ایران در عرصه کنونی از هر روز سربلندتر هستند و به برکت ایستادگی و مقاومت، ایران اسلامی بالنده تر می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴