تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۳۹۸۲۸۵
رئیس هیأت فوتبال مازندران در نامه‌ای به مالکان باشگاه، تکلیف نساجی را برای هواداران مشخص کرد و ظاهراً باشگاه نساجی مجدداً به مالکان سابق آن واگذار شده است.
۰
plusresetminus
مالکیت باشگاه نساجی مجدداً به صنیعی‌فر و حدادیان سپرده شد
به گزارش بلاغ، پس از جلسات متعدد استانداری، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال در خصوص رفع مشکلات مالکیتی باشگاه نساجی، سرانجام امروز غلامرضا بهروان رئیس هیأت فوتبال مازندران در نامه‌ای به مالکان باشگاه، تکلیف نساجی را برای هواداران مشخص کرد و ظاهراً باشگاه نساجی مجدداً به مالکان سابق آن واگذار شده است.

در این نامه آمده است: جناب آقایان صنیعی‌فر و حدادیان مالکان محترم و ارجمند باشگاه پرافتخار نساجی مازندران
با سلام ضمن تقدیر و تشکر خالصانه نسبت به زحمات و تلاش‌های همه‌جانبه شما عزیزان نسبت به فوتبال استان مازندران و آن باشگاه، احتراماً به استحضار می‌رساند با توجه به در پیش بودن شروع مسابقات لیگ برتر کشور فصل پیش‌رو  نوزدهمین لیگ برتر فوتبال ایران، استدعا دارد دستور فرمایند جهت جلوگیری از ایجاد خلل در آن باشگاه و پیش‌برد هر چه سریع‌تر امور آن باشگاه محترم در فرصت باقی‌مانده نسبت به ثبت قانونی قراردادهای بازیکنان، کادر اجرایی و فنی کلیه تیم‌های آن باشگاه، خاصه تیم بزرگسالان باشگاه نساجی اقدامات لازم، عاجل و مقتضی انجام پذیرد.



جامعه فوتبال مازندران، خاصه هواداران فهیم آن باشگاه در همه حال قدردان و سپاسگذار زحمات شما بوده و هیأت فوتبال استان نیز کما فی‌السابق با تمام توان، خود را موظف به همکاری با آن مجموعه می‌داند.

غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران با بیان اینکه آقای اژدری به تعهدات خود در نساجی عمل نکرده است، گفت: به خاطر همین موضوع مالکیت نساجی مازندران دوباره به صنیعی فر و حدادیان واگذار می‌شود.

وی افزود: هیچ پولی پس از قرارداد واگذاری پرداخت نشد و چون شروط مبایعه نامه اجرایی نشده است از دید هیات فوتبال هیچ مالکیتی هم انتقال پیدا نکرده است.

رئیس هیات فوتبال مازندران ادامه داد: در هیات فوتبال مازندران واگذاری نساجی ثبت نشده بود و از دید هیات فوتبال آقایان صنیعی فر و حدادیان همچنان مالکان نساجی هستند.

بهروان گفت: هیات فوتبال مازندران با انتشار نامه‌ای به مالکان باشگاه نساجی جهت جلوگیری از ایجاد خلل در آن باشگاه و پیشبرد هر چه بهتر امور باشگاه، خواستار پیگیری هر چه زودتر ثبت قرارداد و سایر برنامه‌های مورد نیاز پیش از آغاز لیگ برتر شد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴