مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

باند جدید فرودگاه رامسر آذرماه امسال افتتاح می‌شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۳۹۸۲۲۸
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: باند جدید فرودگاه رامسر در آذر ماه سال جاری آماده بهره برداری می شود و برای آماده سازی باند جدید دو ماه باند قدیم قابل بهره برداری نبوده و در تاریخ معین بمدت دو ماه فرودگاه رامسر تعطیل می شود.
۰
plusresetminus
باند جدید فرودگاه رامسر آذرماه امسال افتتاح می‌شود
به گزارش بلاغ، سیاوش امیر مکری در جلسه با مدیران استانی و شهرستانی در فرودگاه رامسر  درباره طرح توسعه فرودگاه رامسر گفت: با پیگیری مسئولین و طبق توافقات انجام شده پروژه بهره داری باند جدید فرودگاه رامسر تا اواخر آذر عملیاتی و پس از بهره برداری، فرودگاه رامسر آمادگی پروازها تا تایپ ایرباس ۳۲۰ را دارد.

وی افزود: در راستای افزایش پروازهای فرودگاه رامسر با توجه به زیر ساخت های فرودگاهی که شامل بهره برداری و افتتاح باند جدید است امکان پروازهای جدید با تایپ بالا طبق توافق با شرکت های هواپیمایی برقرار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: با پیگیری ها و دستور وزیر راه و شهرسازی پروژه های فرودگاه های مازندران، فرودگاه های ساری و نوشهر با توسعه زیر ساختی و ترمینالی پروازها بدون هیچ خطری برقرار خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلی که مطرح شده، فرودگاه های کشور بعنوان زیر ساخت های مهم در توسعه مناطق نقش مهمی دارند و در استان مازندران و رامسر با توجه به زیر ساخت های گردشگری فرودگاه نقش مهمی در توسعه گردشگری و جذب توریست دارد.

امیر مکری با اشاره به اینکه در پروزاها رعایت مسائل ایمنی و ضوابط با توجه به نیاز شهر به تعادل برسد گفت:  با پیش بینی عملیاتی شدن باند جدید فرودگاه محدودیت ها اعمال شد و با تعیین طرح های جدید برای پرواز های  فرودگاه محدودیت ها برطرف می شود‌

وی افزود: طبق توافقات سازمان هواپیمایی کشوری و حضور 
شهرداران منطقه با رعایت ضوابط جدید مشکل مردم رامسر و کتالم و ساداتشهر  در ساخت و ساز برطرف می شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: باند جدید فرودگاه رامسر در آذر ماه سال جاری  آماده بهره برداری می شود و برای آماده سازی باند جدید دو ماه باند قدیم قابل بهره برداری نبوده و در تاریخ معین بمدت دو ماه فرودگاه رامسر تعطیل می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴